![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ,maar kon dit paneeltje meenemen bij VR was 2e hands en zag er erg netjes uit,paste ook perfekt,uitlaat poortjes heb ik ook meteen dicht gelast ,heb ik toch niet nodig met de FATBOY mufler ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ,was irritatie plaatwerk en alle panelen die ze hadden zaten de gaten scheef,heb het alreeds aangepast dus nu zit het weer recht. Mijn tank heb ik omgebouwd naar binnen vuller,vol laten lopen met water en gewoon lassen,ging perfect. Als de kever klaar is zal ik wel een topic openen met alle foto's in 1 keer,leest wat leuker voor het publiek. |
|
||||
|
||||
![]() Let trouwens ook effe op als je een lange klep monteert dat je een kleiner lucht filter monteerd,niet dat ik er heel veel verstand van heb ,maar je klep gaat echt niet dicht met dat grote filter,je leert elke dag weer een beetje meer met een kever ,en als je denkt dat je het allemaal begrijpt wordt je weer effe op je plek gezet door een Aircooled kenner,maar ik blijf luisteren,het is hele nieuwe wereld die voor me opengaat.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee Emiel! hoest met de kever?
wil je nog een mooie w klep hebben voor je auto 40 eurie's, kwam 'm van de week weer tegen. michiel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor dat geld wil ik 'm wel!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het echt een "w" is voor dat geld, wie niet ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo...Lekker wer de 1e meet van het seizoen gehad, veel bekijks, altijd leuk! Ook gelijk een ander kentekenlicht opgehaald (thnx to mr bietelfriek...) Van het weekend weer een paar kleine dingen gedaan, zoals de blauwe plekken door het loslaten van het zwart (vorige eigenaar was niet zo goed in schuren denk ik..) weer bijgewerkt. Er zit blijkbaar best wel verschil in matzwart.. Omdat het achterpaneltje er helemaal niet meer uitzag na mijn spuitkunsten dit maar in de grijze primer gezet. Dat was ook niet zo'n succes, dus maar zwarte blokken eop en een matwit Hoodride logo erover en ziedaar, een nieuw kunstwerkje geboren
Ook aan de voorkant een hoodride logo, maar dan in spiegelbeeld, zodat de mensen voor me het ook kunnen lezen... (bedankt keverpech voor deze vette foto!) Van de week m'n kentekenlicht eens op de lange achterklep schroeven en deze monteren, samen met de andere achterlichtjes, dan ben ik weer een eindje verder
|
||||
|
||||
![]() that's some hot shit u got right thur
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag was het best lekker weer dus de lange achterklep en kleine achterlichtjes gemonteerd. Omdat ik nog m'n "gewone" achterpaneel heb, hebben we een beugeltje gemaakt om de achterklep te laten sluiten.
Alles staat nog niet in kleur, dus volgende week maar ff de boel zwart rollen.... Alé, foto's zeggen meer dan woorden, dus maar ff een paar leuke lokaties opgezocht en een paar kiekjes gemaakt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi neusje
![]() Staat em goed die klep!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zekers! Vooral met die kentekenverlichting... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Na een drukke verhuizing/verbouwing (en nog niet klaar...) toch nog wat tijd gezien om m'n kever te voorzien van dropped spindles en schijven. Eindelijk in m'n eigen garage!!! Gelijk nieuwe fuseekogels enz gemonteerd, aangezien ik meer van links naar rechts zwalkte dan rechtdoor reed.... Ik zal wat tussendoor foto's posten...
Je kunt trouwens wel laag met dropped spindels en een verlaagde vooras. Voor de gein hadden we de kever even laten zakken zonder de vooras omhoog te stellen, toen ik de kever van 2 stenen af reed (anders kreeg ik de krik er niet onderuit...) hoorde we kloink... en de as op de grond... ![]() Grz Niels
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 08-04-2007 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() Na een ritje Budel met Jens is het steeds erger geworden.... , maar ja, er zitten gelukkig nog een paar wervels meer in...
owjaaaa, nou krijg IK dalijk een dikke claim op me mat zekers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ......beterschap kul!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb in een Kever totaal geen last van mijn rug. Er zit zoveel vering in de stoelen dat zelfs de grond raken nog comfortabel is!!!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Maarre... Dikke bak, man! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat vond ik ook, maar ja, als je er dagelijks mee rijd is het toch een ander verhaal denk ik... Hopelijk helpen de dropped spindles me aan een beetje comfort.... (ja ik weet het, verlagen en comfort gaan niet samen, maar een béétje vering zou geen kwaad kunnen...) enne Jens... de schade valt in het niet bij de fun die ik op Budel en de heen en terugrit heb gehad! Ik ben blij dak niet met die rooie ben gegaan, daar had ik niet zoveel lol mee gehad!
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 08-04-2007 at 19:52. |
|
||||
|
||||
![]() rijd lekkerr met dropped spindels en verlaagdevooras. veert net genoeg als je hem iets verhoogt. je moet dan ook wel anders gaat je adjuster over de grond en slijt die weg. ben benieuwd naar pics, want blijft mooi om te zien
|
||||
|
||||
![]() @Levis, m'n adjusterbout was al bijna op
![]() ![]() Dan nu wat foto's.. (let niet op de troep, er staat nog eea van de verhuizing...ook daar kom ik nu niet aan toe...) op stenen, anders past de krik er niet onder... In totaal 3 bakstenen nodig om de krik eronder te krijgen... ![]() ![]() ![]() (bijna) alles mooi nieuw! ![]() En met 4j sprintstars! (nu nog in de grondlak, maar ja..) Hier is ie helemaal uitgeveerd... ![]() Er liggen nog 2 Bilstein voordempers van een C-kadett klaar, deze komen m.b.t. de lengte precies goed uit... Nu maar wachten tot ik verder kan (mag..)
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 08-04-2007 at 19:53. |
|
||||
|
||||
![]() Yess! Eindelijk kan ik weer rijden! Na een hoop problemen om de as hoog genoeg te krijgen...(goh, dat ik dat ooit zou zeggen..) kan m'n kever weer naar buiten. Grote dank aan Jens voor het klussen
![]() ![]() De eerste meters voelden gelijk al lekker. Nu de boel nog uit laten lijnen en keuren, dan kan ik verder met afwerken. De wielen moeten nog netjes gespoten worden en het hart detailed zwart, achterlichten spuiten en zulk soort "kleinigheden". Ook heb ik een lange voorklep gevonden. Er zit wel laswerk aan, maar dat mag de pret niet drukken. Ook worden de oortjes dan nog dichtgelast evenals het tankklepje. Vandaag ook m'n "ergens in de 50er" knipperlichten, buiten- en binnenspiegel binnengekregen. Maar...foto's, dat zegt meer dan woorden... de eerste keer weer buiten... ![]() ![]() spulletjes net binnen... ![]() En een paar leuke plaatjes (tot de batterijen leeg waren... :? ) ![]() ![]() ![]() groeten Niels
|
||||
|
||||
![]() Dat vind ik nou echt toffe velgen!
![]() ![]() Je hebt leuke goodies gescoord, enne oortes dichtlassen maakt het altijd wel helemaal af, hè! ![]()