![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moin,
Ik wil er graag een Jetta1 bij. Maakt me allemaal niet zo heel erg uit hoe of wat, als t maar geen diesel is! En niet al te duur uiteraard... ff een leuk projectje tussendoor... |
|
||||
|
||||
![]() http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=30113
heb je er ineens 2, 1 van de 2 is wel een half gestripte diesel. enig nadeel voor jou is dat het belgische wagen zijn, in nederland weet ik er niet meteen 1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Beetje dichterbij was wel lekker geweest
![]() Kom helemaal uit t noorden en met deze benzineprijzen gaat de prijs n keer over de kop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kan niet alles hebben natuurlijk
![]() het nadeel is dan wel dat je ineens 2 auto's moet meenemen ipv 1, daarvoor is een dieseltje wel goed e, prijzen zijn iets minder ![]() jetta 1 gezocht voor sponze
|
||||
|
||||
![]() in nederland weet ik er geen staan en de mijne krijgt ie toch ook nie :p
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16105
kijk hier es, van moestafa in rotterdam voor een leuk prijsje. weet nog wel een leuke jetta 1 in het noorden, maar daar hobbelen we zelf lekker in rond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kosmeier in musselkanaal heeft er zat staan.
Voor jou in de buurt. De meesten duitsers. Maar volgens mij ook 2 nederlandsen. Ze hebben sowiezo een paar in een loods ergens anders staan. Die heb ik gister nog gezien. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar denk je dat de mijne vandaan komt? ![]() Ben al ff in de loods wezen kijken en daar heb ik de mijne weg ![]() ![]() Te goedkoop weg gedaan maar dat vind ik niet erg ![]() Degenen die hij nu verkoop gaan "iets" duurder weg ![]() waarin de mijne was bij de verkoop! Hij heeft ook veel goed spul staan, maar daar is het prijsje ook naar... Let wel: een GOEDE prijs voor GOEDE kwaliteit, maar zoek een iets goedkopere ![]() Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij, ik ook als t kan. Mag gerust wat meer kosten (t moet betaald worden)... Een derde auto mag wat minder zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ZIEHIEN! |
|
||||
|
||||
![]() dit weekend zal ik proberen foto's te plaatsen, kom eerder niet thuis. is de ex van tommy en cabrio16v. nu met verchroomde 8j staaltjes, dakdrager is on it's way
![]() ![]() ps. waar kom jij vandaan? grun'n? |
|
||||
|
||||
![]() Ja had ook wel kunnen weten dat hij daar weg kwam had fred al een keer verteld.
Maar was ik al weer vergeten. Als ik nog 1tje weet laat ik het wel weten. Ik hoor zo hier en daar nog wel eens iets. |
|
||||
|
||||
![]() WaT zoek je precies? heb nog wel een 1600 benzine van 81 staan voor weinig... Met of zonder apk... met of zonder interieur.. Je kunt het krijgen zoals je wilt... PM maar even bij Interesse... nog een voordeel... Noord Nederlands
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kun je nog beter bij Kosmeijer shoppen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zoek een complete, liefst al met APK, en anders met kleine mankementjes voor de APK ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Reinders Is Nogal Wat Duurder Dan Kosmeyer
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt bij Reinders zijn ze vaak en duur en ook nog in slechte staat.
Ik ga er zo weleens voor de grap kijken vandaar. Zonde dat al die oltimers daar buiten staan. |
|
|||
|
|||
![]() ik ben bij de oranje diesel wezen kijken moest 1000 euro kosten met motor die op was en rotte wielkasten toch veels te duur
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben er ook wel eens wezen kijken ![]() Net alsof ie gewoon niks wil verkopen, zijn prijzen die in de toekomst misschien acceptabel zijn, maar nu nog niet ![]() Wat dat betreft kun je Kosmeijer 10x beter hebben! Kwaliteit voor een redelijke prijs ![]() De reden dat ik er eentje bij wil is omdat ik de Golf2 niet echt mijn auto vind ![]() nog niet voorgesteld op t forum... Zoek dus een redelijke Jetta1 (liefst) met APK voorlopig voor dagelijks (winter)vervoer. Geen schoonheid dus, maar toch wel dusdanig redelijk dat ik me niet hoef te schamen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat mag dat kosten Sponske ? Weet nog wel wat voor je..........tis wel een Jetta zonder kofferbak.
![]() ![]() ![]() Maar wel met de 3 magische letters op papier.......... Grtz............. LRR