![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk dingetje hoor
![]() Niks op aan te merken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Slopers zijn echt goed,,,,dat zie je dan wel weer he ,en tata rata deze sloper heeft nog nieuwe bumpers voor je met chroom biezen zo als op je foto voor en achter ik krijg nog weer een setje binnen kosten 67 euro excl btw per stuk
Ook retro hans heb ik al blij gemaakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() ganz neu?
|
|
|||
|
|||
![]() ganz nu en nu op voorraad hoor dus als je intresse hebt bel de beste autosloper van wezep
![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahaha die Jarno is goed bezig ! heb je nog voor mij gekeken ?(dempers )
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Op die zelfde foto zie je ook een handchoke. Volgens mij heeft en 1500 JB dat niet. Toerenteller klopt wel. Ik heb ooit ook eens een GX gehad, zat ook toerenteller in. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt, normaal gesproken niet nee, een 1500 JB, maar ook de hele oude 1500 en 1600cc Golf hadden standaard een automatische choke. Alleen de kleine 1100 en 1300cc viercilinders (EA801 later 111) hadden handchoke. |
|
||||
|
||||
![]() kan kloppen. ik heb geen handchoke. zit nog niet zo lang in de wondere wereld die golf 1 heet, maar 1 van de mooiste auto's, op de kever na dan.
mijn vriendin rijdt er nu dagelijks mee en is er gek van. niet haar eerste keus, maar goed, ik heb er 1 ![]() bumpers komt nog wel. eerst wat andere dingen, zoals banden en de kever afmaken wouter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zonder jouw en je vriendin te willen beinvloeden, maar misschien kan deze site: http://www.golf1-ig.de ook nog van interesse zijn voor jullie. Rene´ |
|
|||
|
|||
![]() Heb je ook nog foto's hoe die eerst was? in het begin?
|
|
|||
|
|||
![]() carbreaker pm..and mail....
|
|
||||
|
||||
![]() hey rene, had de site al doorgenomen toen die in het andere topic stond.
zie al dat vw passat gebanded is, zelfde kerel neem ik aan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weet niet of hij dezelfde is, misschien wel, maar ik zal als hij weer eens een (onzinnige)topic begint, er niet teveel aandacht meer aan schenken, ik heb van sommige hier terecht daarvoor,(omdat ik dat eerder vandaag wel deed) op m´n kop gekregen. |
|
|||
|
|||
![]() wie kent of weet de sloop waar je die bumpertjes kan kopen?
|
|
||||
|
||||
![]() ik nie!!
|
||||
|
||||
![]() ander vraagje:
heeft de GX ook grotere schijfremmen voor wat betreft de remklauwen vergeleken met een ander type golf? en heeft iemand nog een carburateur in de aanbieding? ik hoor het wel levi's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben daarin niet helemaal zeker, maar ik dacht het niet, ik denk dat alle 70PK Golfjes, of dat nu een GX of een LX, C, CL, GL is, dezelfde diameter schijfremmen hebben. |
|
||||
|
||||
![]() GX gaf het overigens, net als LX trouwens, ook nl. in 50PK uitvoering.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb straks nog een carb over voor een 1.5 blokje + kop + dynamo en nog wat spul...
|
|
|||
|
|||
![]() idd mooi en in goeie staat zo te horen en zien , veel succes er mee
greetz |