![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb het idee dat er iemand spreekt die er vies van is...
![]() ![]() ![]() :ON TOPIC: Maar was inderdaad gezellig en erg druk, volgend jaar hopelijk met de bus ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
camera vergeten .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
terug pakken?? welke manier??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh alain ik heb nog een stukkie gevonden!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leon schiet eens op met die foto's!! Zolang heb je toch niet nodig om koffie te drinken en bij te komen? Of ben je in slaap gevallen?
|
|
||||
|
||||
![]() kheb ook nog een foto van je nots gemaakt bien!
alleen heb ik geen kijk schermpie op mijn camera! dus zie je alleen een stuk koplamp en een velg! net zoals bij alle fotoos die ik heb gemaakt..... haha moet nog ff oefenen....
|
||||
|
||||
![]() foto's maken zonder kijk schermpje is ook vet lastig, vooral in het donker!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Split... ja in de haast om naar huis tegaan helemaal vergeten om die dingen aan je te vragen.. Ik zie ze wel verschijnen via Danielle. Thanx anyway!! Was best weer even gezellig ook al was ik er zonder aircooled-ride. PS Gert je banden liggen klaar!
|
||||
|
||||
![]() ja, toob, het is zeker lastig om foto's te maken zonder kijkscherm.
Volgende keer beter richten als je de nots van bien op de foto gaat zetten. Enne Leon, het is zeker wel een hele grote sloot koffie die je aan het drinken ben. Oftewel, schiet eens op met die foto's, ik ben superbenieuwd ernaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() zijn gezicht eronder haar gezicht eronder ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zal ik dan maar BIEN, het is dan wel op de terug weg maar goed....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, sorry Bientje... volgende keer beter!?! Kwam door al dat geouwe hoer, maar de cruizer van Bob heb ik toch netjes vereeuwigd ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Twas weer een gezellige Wolter Kroes-night!!
Heel wat afgekroest... Eerst op Niels z'n Te Vette Fiets een paar rondjes gedaan (met af en toe was bijsteppen ![]() Was weer een geslaagde avond!! @Leon en Niels: Hoe zitten de tshirts???
|
||||
|
||||
![]() maar was idd weer ff gezellig, mooi is dat tim en ik later aan een andere tafel aanschoven en dat we lekekr snel te eten krijgen.
![]() was weer erg gezellig. volgende meeting op een zaterdagvaond in de skkihut r'dam? gaan we ff met zijn alle los ![]() ![]() ![]() verder ook weer een paar "nieuwe" gezicht gesproken, rob en lennard. tot de volgende knoop
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DAt zeker tnx ![]()
|
||||
|
||||
![]() aaaaarggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Net thuis van de ACN ![]() ![]() ![]() Was errugggg gezellig in de skihut en de bananenbar ![]() Om een uurtje of 7 thuis bij Vanessa. Tot een uurtje of 9 nog wat lopen lullen en scheerschuim etc etc etc etc Bij Leon op zijn koppie gedaan. De pic's volgen wel. !!!! Ik piste bijna in men broek van het lachen ![]() Was erg geslaagd. ZEKERRRRRRRRRRRRRR voor herhaling vatbaar ![]() Nu maar wachten op de pic's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
hahaha, rustig aan !! Ben vandaag naar Zevenhuizen geweest, en geklust een de '65er deluxe van VW-boesie om m klaar te maken voor de RDW ![]() Ga nu aan de foto's beginnen !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe, gelukkig wist ik dat jullie in de bus zaten, iedereen schrok zit rot binnen toen ze de VA-bus weg zagen rijden ![]() T-shirt nog niet gepast, ga ik zo eens ff doen ! EERST de foto's uploaden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgende maand dan maar ![]() De vaste club is gewoon aanwezig en gaan een happie eten, al dan niet luchtgekoeld! Gooi er tegen die tijd nog wel een thread tegenaan ! SKihut was top, ben niet zo'n fan van de skihut maar heb me goed vermaakt met Don ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, was zeker top Don !! Maatje nog boos op je? ![]() foto's coming right up ! Misschien tot zaterdag, geloof dat Vanes er ook wel zin in heeft ![]()