![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit zelf in een appartement vlakbij velden, maar mijn vraag is moet je de kaarten voor worthersee van te voren aanschaffen of kan het ook in Oostenrijk pas. Dit is de eerste keer dat ik ga, dus een beetje advies kan ik altijd gebruiken. Hoeveel nederlanders zijn er ongeveer in worthersee
|
|
||||
|
||||
![]() Je moet zorgen dat je ze van te voren hebt, naders kom je reifnitz niet binnen. Zeker omdat je in Velden zit, als je in reifnitz zelf zou zitten zorg je dat je er een paar dagen van te voren bent, je moet dan het gebied alleen niet verlaten want anders kom je er nie meer in.
|
|||
|
|||
![]() Kaarten kan je bestellen op www.woertherseetreffen.at
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze kaarten zijn toch toegangskaarten voor je auto? Ik neem aan dat er bij de ingangen van Reifnitz ook kassa's zijn om het dorp in te lopen. Lijkt mij wel, want er rijden pendelbussen en er zijn parkeerplaatsen.
|
||||
|
||||
![]() Er bestaan ook persoonsgebonden toegangskaarten, staan los van je auto
|
||||
|
||||
![]() Zonder auto, dus te voet, heb je geen kaart nodig. Alleen om je auto binnen te krijgen heb je een kaart nodig.
|
||||
|
||||
![]() Dat ligt er maar net aan wat de organisatie doet. Vorig jaar kon je op woensdag aan het begin van de middag bijv. niet de tent in zonder kaart, later is dat opgeheven omdat de burgemeester dat niet zo zag zitten
![]()
|
||||
|
||||
![]() nee dat was opgeheven omdat de verkopers het niet zagen zitten, burgemeester had die kaart juist bedacht...
|
||||
|
||||
![]() Hopen dat je geen kaarten nodig heb.... anders dure aangelegenheid als je elke dag moet dokken.
|
||||
|
||||
![]() nee viel wel mee... twas iets van 4 euro, maar niemand heeft dat gelapt....
of het dit jaar toch weer proberen in te voeren weet ik niet, maar wat is nou 4 euro, tenten zijn toch alleen open tijdens het evenement zelf dus dat is maar een paar dagen, en volgens mij was die 4 euro zelfs voor alle dagen.... tent in velden kostte wel geld, maar die was achteraf echt NIET de moeite
|
||||
|
||||
![]() ohhhhh..... ze zijn niet zo gek als die lui hier in holland !
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het wel een goed idee... ten eerste is het idd makkelijk om wat informatie te verspreiden zodat iedereen weet waar ie aan toe is (ik ga zelf dit jaar ook voor het eerst dus ben ook nog helemaal blanco) en ten tweede is het toch leuk als je een gedeelte van de heenreis met elkaar op kunt rijden.. we vertrekken vast niet allemaal op dezelfde dag maar ik hoor al veel geluiden over de 14e en de 15e.. en wij vertrekken ook op één van die dagen. Ik ben vóór, regel dus ff een datum en een lokatie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wij gingen toch op een zaterdag weg leentje ?
|
||||
|
||||
![]() Ja, en de 15e is toch op een .... ?
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag, juist
![]() Peter en ik gaan zondag nacht
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij vertrekken wij ook zaterdag.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet ie het dit jaar zeker ? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahahaha, maar we zijn wel die avond vertrokken, alleen toen met mijn dieseltje
![]() Dit jaar gaat alles op alles om met de VR6 te gaan, tja die wielen he ![]()
|
||||
|
||||
![]() dus wel nacht rijden ouwe?
|
|
||||
|
||||
![]() Wij in elk geval wel, vorig jaar ook gedaan, ging prima