![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk hem toch eens trots erbij staan onze Piet!!!
![]() Mooie foto en mooie auto, mag gezegd worden.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() @ rallye golf driver:
en terecht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu heb ik gelezen dat ALLE autos met xenon automatische koplamp hoogteverstelling en sproeiers moeten hebben.
ook de die later zijn ingebouwd. hoe ga jij dit regelen? |
|
||||
|
||||
![]() ....ik moet maar eens langs in Kortenhoef geloof ik.
|
|
|||
|
|||
![]() super ding geworden!!
|
|
||||
|
||||
![]() volgens mij de krant van vorige week.
zal het eens opzoeken!? |
|
||||
|
||||
![]() kijk eens aan,een beetje snuffelen doet wonderen!(autoweekforum)
Vanaf 01 januari 2006 moeten auto's die achteraf zijn voorzien van Xenonlampen aan dezelfde eisen voldoen als auto's die hiermee standaard zijn uitgerust. Tot 01-01-2006 geldt dus een overgangsregeling om eigenaars de kans te geven hun auto aan te (laten) passen. Koplampwissers en automatische niveauregels moeten dus gewoon gemonteerd worden. Er geldt geen vrijstelling als die Xenon-lampen voor die datum gemonteerd zijn. Bron : Verkeer en Waterstaat (http://www.verkeerenwaterstaat.nl/c...arch_srcID=2960 En nu maar hopen dat diegene die goedkoop Xenon lampensetjes achteraf gemonteerd hebben, de originele spullen nog hebben, om de auto terug om te bouwen. Last edited by ingrob : 25-07-2005 at 21:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Richard, je schoen is gespot! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voorlopig ga ik er niks aan doen, Xenon is haast een must in een Rallye front. De originele lichtopbrengst is gewoon bagger en met dat originele gele glas wat ik heb is het nog ietsje erger. Daarentegen heb ik na de montage van m'n Xenon-verlichting de lampen echt superlaag afgesteld zodat ik zeker niet zomaar iemand ga verblinden. Als die nieuwe regels echt doorgaan: Voor de APK is het wel snel om te wisselen en we zullen zien wanneer oom agent mij aan de kant van de weg zet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij staat hier niet...HELAAS! :frown: Stalling is hier schaars en ik ga ook geen 100euro per maand betalen voor een garagebox waar alleen mijn auto in kan en een stapeltje banden.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jajaj hijs mooi Pieter!
![]() Is ie nu klaar, en kun je weer gewoon de auto in, en niet door de 8terklep? ![]()
|
||||
|
||||
![]() De rechterkant werkte dezelfde dag wel weer, stangetje was losgedraaid, zit nu met Locktiet vast
![]() En klaar is hij nooit, komende winter is de motor aan de beurt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() vr6 turbo?
|
|
||||
|
||||
![]() Zou een leuke optie zijn ja
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Shiny ![]() |
|
|||
|
|||
![]() foto genomen aan kreek terneuzen??
mooi or |
|
||||
|
||||
![]() Ja, bij het haventje. Wist zo snel niet ff een andere plek in Terneuzen om de auto ff lekker neer te zetten en de zeedijk heb ik nu wel een beetje gezien eigenlijk.
![]()