![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben nu de jetta gestald staat even bezig geweest met een paar velgjes voor m, zo zullen ze worden...weer s wat anders dan geheel gepoleist (wat ook mooi kan wezen)
![]() zal ze nog even in de blanke lak zetten, en het randje nog wat poleisten dan nog even mooie bandjes scoren, helemaal happy Last edited by vwgolf1 : 04-08-2005 at 10:44. |
|
|||
|
|||
![]() nice!! :P
|
|
||||
|
||||
![]() schoon machien. zwarte bumperkes der op en tis in orde :p
|
|
||||
|
||||
![]() zeker weer wat anders als al die gepolijste pir's
strak man |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker een mooie auto!
Ik dacht dat we hier in Arnhem een kl#te zomer hadden, Maar in Alkmaar sneeuwt het gewoon! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gistere gingen ze nog langs met een strooiwagen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind ze beide gaaf heb zelf een golf en een jetta is beide super maar een Jetta is aparter zie je minder vaak dus goeie ruil denk ik, Jetta ziet er netjes uit.
Veel plezier ermee. Met vr. gr. Bas |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeker voor die andere wielen gaan! Smoor velgen wordt je mee dood gegooid... Vind het trouwens erg cool dat op die voorste die letter op de band wit zijn... Kan heel fout zijn, maar vind het hier echt old-skool-race-style! (om maar weer eens het woord old-skool te misplaatsen... :p )
Vind hem een stuk leuker zo kaal en zonder roofrack-gebeuren... trekhaak nog ff flexen, et voila! helemaal goed!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Joa, kweet nie...
Doe mij toch maar de Smoor... Maar vink ook niet je van het... Maar velgenkeuze is altijd heel moeilijk, ben er zelf ook nog niet helemaal uit wat ik wil... |
|
||||
|
||||
![]() velgen hangen heel hard af van de persoonlijke smaak
![]() vind de smoorvelgjes der wel onder staan