![]() |
|
|||
|
|||
![]() 4 gepolierde porsche gullideckels
16" 7j breed nieuwe banden amper 500km gereden, pirelli zero nero 195/40/16 en porsche ventieldopkes in kleur. +1 ongepolierde gulli zonder band moest nog gepolierd worden als showvelg voor in de koffer. Met de adapters bij 30mm breed + bevestigingsbouten en een ruim aantal reservebouten. vrpr 1200€ mdf kofferbodemplaat cnc gefrees perfect passend voor golf 3 + valse bodemplaat voor ongeveer 7cm hoger te plaatsen. Alles perfect passend CNC gefreesd, ideaal voor showvelg in te passen of voor muziekinbouw. vrpr 80€ Thule baren type 401 voor golf 3 en vento. Nieuw vrpr 75€ Chrome dakrekje voor Golf 1 of golf 2 volledig chrome vrpr 250€ Talbotspiegels + adapters voor op Golf 3 te plaatsen vrpr 150€ stickersetje 76 compleet met finischblokjes voor op motorkap. vrpr 70€ dit is het zowat, als ik nog het een en ander vind laat ik hier nog wel iets weten. vrgr Gert Last edited by Sinesweeper : 14-07-2005 at 12:25. |
|
|||
|
|||
![]() and up?????
|
|
||||
|
||||
![]() Foto van het chrome dakrekje?
|
|
|||
|
|||
![]() zal seffes een gaan maken en zodra ikl hem heb post ik het hier.
vrgr Gert |
|
|||
|
|||
![]() dakrekje volledig chroom perfecte staat heeft er nooit opgestaan alles als nieuw,alle bevestigingen erbij dit rekje is volledig compleet
|
|
|||
|
|||
![]() komaan jonges, prijzen te bespreken he, doe een bod en we zien wel
|
|
|||
|
|||
![]() minimale prijs koni?
hoe oud en is het een schroefset of hoogte verstelling via schotels? voor welke type motoren geschikt? Groetjes Frankie |
|
|||
|
|||
![]() lijst is aangepast
![]() |