![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes! lekker bezig zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooi man! Fijn als het na een hoop werk en spanning allemaal goed loopt! Dat ie met de LMM slechter loopt dan met de stekker los ligt er waarschijnlijk aan dat deze niet goed afgesteld staat. Zal wel weer te maken hebben met die ie zo belachelijk ver van tijd af stond. Hierop zit een inbusschroef waarmee de basis CO-instelling geregeld kan worden.
Deze kun je aan een viergasmeter afstellen, moet stationair 0,5 zijn. Heb je de ontsteking ook met een stroboscoop op 6 graden gezet? Hoewel die hier stationair niet enorm op zal reageren als die een graadje verkeerd staat, merk je dat onder belasting wel enorm. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, dat moeten ze dan bij de APK maar ff doen. Ik heb geen viergasmeter ![]() Quote:
Ik begreep uit wat documentatie dat je de ontsteking van een 2E niet verdraaien kan en derhalve afstellen met een strobo geen zin heeft. ECU regelt dit zelf (mits hij goed op het streepje staat) , met vagcom kan je dan uitlezen hoeveel graden. Maar ik heb ook geen vagcom... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kan inderdaad de ontsteking niet verstellen, maar dat betekend niet dat ie geen goede basisinstelling moet hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ohh zo, dan moet je hem met vagcom oid op de basisafstelling zetten. Naja, dat kan ik dus niet dus eerst maar even kijken hoe het gaat ![]() Nog even een kleine aanpassing in de middenconsole gedaan: Van (in mij ogen) lelijke carpoint meters met witte platen en blauwe verlichting naar origineel vdo ![]() ![]() ![]()