![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo iedereen ,
Ik ben Pieter ,31 jaar en woonachtig in Limburg (belgie). In december vorig jaar heb ik me een Jetta 1.3 pacific uit 1990 met 94000km aangeschaft . ![]() Last edited by Pietermk2 : 02-06-2021 at 19:55. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Strakke Jetta om te zien zeg!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wow jouw golf ziet er ook top uit ! Ik ben aan het denken om een vaste verlaging aan te schaffen.. misschien enkele tips ? Ik wil niet heel laag rijden maar toch wat mooier om te zien dan deze hoogte |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie en strakke Jetta!!! Als je gaat voor een vaste verlaging neem je best 60/40, anders gaat de auto zoals ze zeggen "hangen in de kont". Welkom alvast door een landgenoot! ![]()
Daily's : 2024 VW T-Roc R-Line Business+ 1.5 TSi DSG 1989 VW Golf GL 1.8 GU Last edited by The_Rabbit : 01-07-2021 at 17:28. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, nette wagen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Even geleden dat ik op het forum geweest ben maar ondertussen zit er een eibach vaste verlaging op. En Zoals u zei hangt de kont door.. wat kan ik hieraan doen? Grtjs Pieter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je zou aan de voorkant de veerpoot schotels kunnen vervangen voor verhoogde. Dat scheelt net een cm.