![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Fantastische foto's en Woutje wat een gaaf t(iet)-shirt hebbie aan. Mooie type 3's en fantastische bussen op de foto's!!!
xxx
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahhahah moet jij zeggen Gith, als Erwin thuis komt wordt tie ook gek ;-))
|
||||
|
||||
![]() wouw geweldige trip! jammer dat ik nu deze topic pas vind
|
||||
|
||||
![]() ik zie dat het wegdek nog steeds net zo slecht is als 4 jaar geleden! is dat de bbt fridolin daar bij die benzine pomp?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is er iets dat ik moet weten?? ![]() ![]() Hier zijn we dus weer! Dit keer vanuit VEGAS!! De classics en de BDM BBQ waren de bom!!! Op het BDM topic op thesamba staan wat plaatjes, mischien kan iemand die hier ook ff plaatsen?? Hier kunnen we helaas wat foto's betreft niks nieuws uploaden :frown: Goed..... nu eens Vegas bekijken! Later!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Link naar Keverpech zijn post:
http://www.thesamba.com/vw/forum/vi...p=865884#865884 Link naar airmighty zijn post: http://www.thesamba.com/vw/forum/vi...p=865903#865903 HAVE FUN IN VEGAS GUYS !! :biggrin: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier willen we nix missen natuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Prutser :p ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha.... alweer? Maarre zijn weer leuke foto's. Nog onwijs veel plezier! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was eerst toch Knoeier? ![]() ![]() Maarre... ik besloten om vanaf nu dit topic gewoon niet meer te openen! Wordt er helemaal ziek van! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt op hetzelfde neer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Na het e.e.a. op deze dichtgetimmerde computer te hebben gekloot lukt het dan toch om jullie nog wat van onze trip te laten zien!
Dikke bril op de classics.... Dubbeldeurs brandweer panel op radars... Maandag dus een auto gehuurd en naar Vegas vertrokken! Dit is Niels-airmighty.com, aan het chillen op de achterbank Vanavond een paar fraaie plaatjes geschoten in het BIZARRE Las Vegas. Het was om 10 uur 's-avonds nog 30 graden ![]() Nee, dit zijn geen ingescande ansichtkaarten!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en het is niet eerlijk! Maar ziet er wel top uit! Zie je! Je bent je beroep misgelopen!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja en morgen cruisen we door naar de Grand Canyon... eens kijken wat voor mooie ploatjes we daar kunnen schieten!
![]() Ik heb helaas mijn camera to computer kabeltje niet bij me dus waneer ik thuis ben zal ik alles gaan uploaden op mijn eigen website, er zitten weer heel wat vette pics bij! Maar euh... ik gan nu lekker pitten want het is hier midden in de nacht! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Superrrr foto's. Ik krijg meteen zin om m'n koffers te pakken en ook die kant uit te gaan!!!
|
||||
|
||||
![]() ![]() maaar uuh ik vind het nu wel welletjes eigenlijk! jullie hebben nu wel genoeg mooie dingen gezien! :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() jullie weten wel hoe je ons hier gek moet krijgen.
super foto's en volgens mij voor jullie ook een super tijd. bedankt dat we hier een beetje mogen meegenieten via de foto's tot op Budel
|
||||
|
||||
![]() Hey mannen, goed bezig, MEEEEER fotos erg goed.
![]()
|
||||
|
||||
![]() 2 woorden: Bizar VETT!!!!