![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom zeurt dat liedje "jealous guy" toch steeds door m'n hoofd????
Dit ziet er zoooooo gaaf uit. Fijne vakantie verders Btw Ik hoef nie zoon deeveedee, ik hoef alleenig maar zoon vakantie. |
|
||||
|
||||
![]() YESS!!! Achter het stuur van Gibbs 53'er barndoor naar de westcoastclassic BBQ.
Dat ding is zoooooooo bizar ![]() ![]() ![]() En terug reed wouter in Johnnny's 59'er swivelseat combi. Een heel zeldzame bus! Niels op de swapmeet op de OCTO Er waren daar DIKKE bussen zeg! Morgen: de classics! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omg..
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor je sms !!
foto's zijn weer DE BOM ![]() ![]() Ziet er echt heeel kicke uit !! Veel plezier op de Classics morgen !
|
||||
|
||||
![]() Okay dan mensen ff een post van mij....
Ik wou ff zeggen dat ik lekker hier zit en jullie lekker niet!?! ![]() ![]() ![]() We gaan jullie iig spreken op Budel, en grote verhalen hebben we zeker ![]() Ik upload tevens wat informatie op AirMighty.com zo nu en dan, met een linkje naar dit topic op het forum voor de foto impressie!! Het is dus echt de BOMB hier! Maar dat dachten jullie waarschijnlijk al wel... CU all @ Budel!!!! Greetingz van mij (en vooral aan Marieke (waneer ze dit via de link op mijn website leest!!))
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bericht gelezen,maar we nemen niks mee voor anderen.Dan is het hek van de dam en kunnen we heel Amerika wel leeg kopen hier,sorry! ![]() ![]() Ennuh Barndoormaffia t-shirts, die krijgen wij geeneens. Daarvoor moet je lid zijn van de BDM. Last edited by VolksWoute® : 11-06-2005 at 22:52. |
|
||||
|
||||
![]() Fotoos zijn weer geweldig.
Ik mis alleen de type 3 fotoos! ![]() Veel plezier morgen en niet te veel geld uitgeven hè. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erwin is kompleet los gegaan hier... ![]() Gith,het was een busmeeting vandaar geen fotoos. |
|
||||
|
||||
![]() Weet ook wel dat octo een busmeeting is maar ik zie nergens een foto van
een type 3, jullie hebben toch wel ergens een type 3 gezien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk moppie! Hier zijn er twee voor je. Morgen op de classics zullen er wel veel meer staan.... Tot nu toe nog niet zo veel gezien. De type 3's Ook nog even een fraaie bus voor de "Porsche onder spijltjes" fans hier: En de zwitter van Hoodride ![]() ![]() Ding is rot!! Niet normaal.. Als je de deur optilt gaat het dashboard op en neer!! Enne..... GEEN airride!! En voor de mensen die denken: "Laat nu niet alles al zien joh!" Er zijn nog zo'n 3000 foto's!! Hahahahahaha ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() WTF! gasten ziet er zeer geweldig uit.
wat een dope riderrzzz zeg!niet normaal gewoon,ik kan de sfeer helemaal proeven. was ik maar meee. SNIF. GASTEN VEEL PLEZIER NOG.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dank je wel poepie. Neem je die blauwe variant voor me mee? :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() DVD's af te halen op Budel next weekend???
![]() ![]() ![]() Erg mooi allemaal heren, veel plezier nog!
|
|||
|
|||
![]() he jongens helemaal te gek daar,wou dat ik daar was
![]() maar ik had nog een klein vraagje,zoals ik jullie verteld heb op vw retro mania is mijn rechter raamstijl rot[a stijl]en valt dat niet mee om hier een donor stuk te vinden,en nu voel je hem al aankomen :o ..........mischien dat jullie daar wat tegenkomen.het gaat om een dikke stijl van bj 60. ik weet niet of jullie uberhaupt spullen mee gaan nemen maar goed als ik het niet vraag weet ik het niet |
|
||||
|
||||
![]() Gasten, errug super allemaal... ga nog ff zo door met posten is super leuk om te lezen/zien!
Enne Ragtop60... : Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit mannen,het kwijl loopt uit mijn mondhoeken bij het zien van die bussen
see you later at budel hanzz for the first time whit his split-window to budel at friday
|
|||
|
|||
![]() maakt niet uit had ik eigenlijk al verwacht,maar ja nee heb je.........
veel plezier nog zie jullie op budel |
|
||||
|
||||
![]() Keb wel interesse in de deeveedee
|
||||
|
||||
![]() Whaaaaahoeoeoeoeoe! Wat een kicke wagens allemaal! Die highroof is echt masterlijk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er errug vet uit gasten
ik ben wel een soort van jaloers kun je wel zeggen