![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tering echt een super vakantie/meeting/doorreis hoe je het ook wilt noemen..
En idd we gaan er op budel maar eens voor zitten met een biertje voor de verhalen..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Door die antenne heeft tie goeie ontvangst met MIJ!!!!! Geweldige stoere foto en ik ga em gelijk inlijsten!!! Drie knappe mannen! Veel plezier nog!!!! Dikke kus, Je schatje
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het bewijs is geleverd... liefde maakt blind!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is inderdaad nog niet zo makkelijk! vanaf the observatory heb je mooi zicht, maar dan heb je wel een flinke lens nodig. keep them updates comming
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HELL YEAH!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel sexy hoor Wouter, één tiet zo uit je bloesje!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() tieten zijn lekah !!!!
|
||||
|
||||
![]() Ik zie helemaal geen tieten maar goed!
Ik moet dus echt dat t-shirt hebben wat zegt:" No Silicone" ... ![]() Man,man,man gisterenavond de DKP cruise was echt te ziek voor woorden.Lowriders met hydraulische veren gewoon rijden en dan aangehouden door de cops op 3 wielen.We hebben echt een hoop zieke shit op foto en video.Waarschijnlijk gaat Niels het verkopen op DVD voor diegene die interesse hebben. Het mooiste van het mooiste spul qua Kevers en Karmanns was er.Nu aankomend weekend maar eens wat bussen gaan bekijken. Gisteren avond dik wezen knallen in de Jurassic 53 kombi met een 2016cc motor erin. Vanwege wat heimwee gisteren flink aan de Heineken gezeten... ![]() Iedereen de groeten Wouter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed he ! nog leuke onderdelen kunnen scoren?
|
||||
|
||||
![]() Dope beat derrick van hoodride met een zwaar verrotte brilkever
Wouter maakt vrienden met Gibbs en Ritchie Ziek mooie wagens Gibbs z'n bus is Da Bomb! |
|
||||
|
||||
![]() Seau, vette pics man!. Meer meer meer!
Veel plezier op OCTO en de Classic nog! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Jullie vermaken je wel !!! Stoere wagentjes ![]() Nog veel plezier daar :biggrin: :biggrin: :biggrin: en hou ons up-to-date met foto's hè??
|
|
||||
|
||||
![]() zo he,
![]() wat zijn wij (inclusief ikke) dan een stelletjes prutsers, Niels de eerste DVD is hierbij besteld.. Oke tot volgende week.,
|
||||
|
||||
![]() Erwin, foto's zijn top, geeft een onwijs goede indruk.... ik ben jaloers!
Benieuwd naar meer foto's en verhalen... tot op Budel!!! Have a nice week! SeeYa! |
|
||||
|
||||
![]() wow super daar zeg!!
![]() nu nog even wat handel zoeken voor de lowlands! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vieze vette genieters! mazzelaars! |
|
||||
|
||||
![]() super gaaf, jongens, daar moet ik ook heen. Ik ben de eerste die zo'n videoo'tje wil hebben.
veel plezier nog gr B |
|
||||
|
||||
![]() Vette sh#t, boyzz!!!!
Doe mij ook maar zo'n dvd! ![]() Ik heb een pm'tje naar jullie gestuurd, ff lezen please!! :biggrin: