![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verscheelt erg qua blok zo te zien. Mijn ayp komt ook uit een cupra, en heeft al een chip. Ik krijg morgen de k-04 mee van mijn collega. Dan zal ik hem even passen. Ook gelijk kijken of de tt inlaatbuis past en olie/waterleidingen.
|
|
||||
|
||||
![]() Wat dingetjes terug gemonteerd. De juiste ic is binnen. Assen en motorsteunen opgehaald. Nu alleen nog de schakeltoren zoeken en monteren en dan kan het blok er al in.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja je externe waterpomp kun je gewoon weg laten mark.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks stefan, zal er wel een T verbinding in maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit allemaal!
|
|
|||
|
|||
![]() Welke schakeltoren zoek je?
Heb er nog van mk3 en mk4 liggen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van een mk4 heb iinodig ja. Wat vraag je? Mag in pb. Past een corrado mechanisme ook in een 02j bak? En heb geen succes gehad op de sloop. Last edited by Mark_MK1 : 21-05-2016 at 12:11. |
|
||||
|
||||
![]() Dynamo geprobeerd uit elkaar te halen. Laatste gedeelte lukte niet echt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die buis is van je carterontluchting en moet aan de inlaat van je turbo.
Die stekkers weer ik zo niet. Maar als je de kabelboom aansluit kom je er snel genoeg achter waar ze aan horen
|
|||
|
|||
![]() Stekkers zijn van de magneetklepjes van je vacuüm systeem.
Foutcodes uit schrijven of weerstanden aan hange 50w 33e
|
||||
|
||||
![]() gister naar de sloop geweest voor een schakelmechanisme, alleen zeiden ze dat ze alleen auto's verplaatsen en op tillen tussen 8 en 9 sochtends. dus ik stond vanochtend om 8 uur onder een golf 4 het mechanisme er uit te halen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag veel kleine dingen gedaan die toch veel tijd in beslag nemen. Ik had de drukbuis en beugels geel gespoten. helaas reageerde de blanke lak op het geel en kon ik alles er af halen met afbijt en daarna alles nog even stralen.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit zo....stuk beter dan geel
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hallo Mark,
ik rijd nu met een k03s, laten chippen door iemand van het vwforum (MK2-VRT). Zit nu op ongeveer 220 pk en geloof mij, dit is meer dan gewoon. eerste drie versnelling heb je alleen maar wheelspin. Met een K04 turbo kun je helemaal los natuurlijk, maar vergeet niet dat je volgens mij de olie- en kvsleidingen moet aanpassen. (weet dit niet zeker) |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer fris uit!