Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #461  
Old 19-05-2016, 15:09
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Verscheelt erg qua blok zo te zien. Mijn ayp komt ook uit een cupra, en heeft al een chip. Ik krijg morgen de k-04 mee van mijn collega. Dan zal ik hem even passen. Ook gelijk kijken of de tt inlaatbuis past en olie/waterleidingen.
__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #462  
Old 20-05-2016, 21:22
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Wat dingetjes terug gemonteerd. De juiste ic is binnen. Assen en motorsteunen opgehaald. Nu alleen nog de schakeltoren zoeken en monteren en dan kan het blok er al in.

__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #463  
Old 20-05-2016, 21:26
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

Ja je externe waterpomp kun je gewoon weg laten mark.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #464  
Old 20-05-2016, 21:49
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
Ja je externe waterpomp kun je gewoon weg laten mark.

Thanks stefan, zal er wel een T verbinding in maken
__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #465  
Old 20-05-2016, 22:24
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Ziet er goed uit allemaal!
Reply With Quote
  #466  
Old 21-05-2016, 07:30
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Quote:
Originally Posted by Dokter D
Ziet er goed uit allemaal!

Thanks
__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #467  
Old 21-05-2016, 08:39
derby'79 derby'79 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 174
Default

Welke schakeltoren zoek je?
Heb er nog van mk3 en mk4 liggen.
Reply With Quote
  #468  
Old 21-05-2016, 11:31
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Quote:
Originally Posted by derby'79
Welke schakeltoren zoek je?
Heb er nog van mk3 en mk4 liggen.

Van een mk4 heb iinodig ja. Wat vraag je? Mag in pb.

Past een corrado mechanisme ook in een 02j bak?
En heb geen succes gehad op de sloop.
__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V

Last edited by Mark_MK1 : 21-05-2016 at 12:11.
Reply With Quote
  #469  
Old 25-05-2016, 20:38
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Dynamo geprobeerd uit elkaar te halen. Laatste gedeelte lukte niet echt weet iemand waar de 2 stekkers voor zijn op de onderataande foto, en de leiding waar geen slng op zit? En ik zoek nog zo'n beugeltje voor de inlaat.



__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #470  
Old 26-05-2016, 18:52
Putje Putje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 263
Default

Die buis is van je carterontluchting en moet aan de inlaat van je turbo.
Die stekkers weer ik zo niet. Maar als je de kabelboom aansluit kom je er snel genoeg achter waar ze aan horen
__________________
MK1 --> 20VT
Reply With Quote
  #471  
Old 26-05-2016, 19:21
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

thanks, de stekkers zaten bij mij getyrapt. dus die zal ik vast niet nodig hebben.
__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #472  
Old 26-05-2016, 21:53
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

Stekkers zijn van de magneetklepjes van je vacuüm systeem.
Foutcodes uit schrijven of weerstanden aan hange 50w 33e
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #473  
Old 28-05-2016, 15:46
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

gister naar de sloop geweest voor een schakelmechanisme, alleen zeiden ze dat ze alleen auto's verplaatsen en op tillen tussen 8 en 9 sochtends. dus ik stond vanochtend om 8 uur onder een golf 4 het mechanisme er uit te halen Thuis gelijk de pook aangepast en gaten geboord. Best netjes al zeg ik het zelf Nu kijken of de uitlaat nog goed past.





__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #474  
Old 04-06-2016, 17:39
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Vandaag veel kleine dingen gedaan die toch veel tijd in beslag nemen. Ik had de drukbuis en beugels geel gespoten. helaas reageerde de blanke lak op het geel en kon ik alles er af halen met afbijt en daarna alles nog even stralen. daarna maar alles in hittebestendig zwart gespoten

__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #475  
Old 04-06-2016, 18:03
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,401
Default

Ziet er netjes uit zo....stuk beter dan geel
Reply With Quote
  #476  
Old 04-06-2016, 18:39
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Eigenlijk wel, misschien binnenkort ook maar het kleppendeksel in inlaatspruitstuk doen
__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #477  
Old 05-06-2016, 20:44
bults bults is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 100
Default

Hallo Mark,

ik rijd nu met een k03s, laten chippen door iemand van het vwforum (MK2-VRT). Zit nu op ongeveer 220 pk en geloof mij, dit is meer dan gewoon. eerste drie versnelling heb je alleen maar wheelspin. Met een K04 turbo kun je helemaal los natuurlijk, maar vergeet niet dat je volgens mij de olie- en kvsleidingen moet aanpassen. (weet dit niet zeker)
Reply With Quote
  #478  
Old 05-06-2016, 21:49
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Bedankt voor de info voorlopig blijf ik met de k03 rijden. Ik ga hem wel laten chippen, dus verwacht ook rond dat getal te zitten.
__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #479  
Old 06-06-2016, 18:36
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 678
Default

Bakkie zilver gekladderd, kan ie weer lekker vies worden

__________________
Golf 1 1.6 8V >> 2.0 16V ABF >> 1.8 20VT klik
Passat 3BG 2.0 8V
Reply With Quote
  #480  
Old 06-06-2016, 19:02
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

Ziet er weer fris uit!
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum