![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedendag
Bij mijn golf 1.6d moeten de gloeibougies vervangen worden. Nu wil ik ze dus bestellen maar nu heb ik een keuze tussen een gewone gloeibougie en 1 met elektrische bijverwarming. Beide komen uit de zoekfunctie op kenteken alleen zit er een aardig prijsverschil tussen.. Mijn vraag is dus eigenlijk....welke moet ik hebben? |
|
|||
|
|||
![]() Bedoelen zij met elektrische bijverwarming niet de gloeistiften die in het koelcircuit van de motor zitten?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De gewone gloeibougies hebben voor mij altijd goed genoeg gewerkt; mijn '84er Golf II (JP) startte ook bij meer dan 10 graden vorst altijd prima, dus daar hoef je het niet voor te doen.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al 30 jaar probleemloos gewone.
|
|
||||
|
||||
![]() Die 3 gloeipluggen in het water kanaal zin van een comfort module winters is dan je motor sneller op temperatuur.
Heb ze op mijn oude bak ook, lekker hoor. |
|
||||
|
||||
![]() Gaan die werken als je het contact aanzet, of pas als de motor loopt? En gebruikt dat niet onwijs veel stroom?
|
|
|||
|
|||
![]() http://www.gerritspeek.nl/vag-com_gloeispiraal-kv.htm
deze link doet het niet merk ik, google maar eens ,,de gloeibougies in het koelsysteem,,van gerrit speek Last edited by jurie : 14-01-2016 at 18:52. |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor alle informatie! Is nu een stuk duidelijker.
|
|
||||
|
||||
![]() Bij mij werkt het handmatig.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote: