![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand belang bij mijn 8v motor uit de Jetta?
Prijs: 600,- Zie hieronder de marktplaatsinfo/link. Zie tevens topic voor foto's van inbouw etc. ---------- Omdat ik eerdaags een VR6 ga inbouwen, mag mijn*8 klepper worden verkocht. Heb de motor ongeveer 4 jaar geleden ingebouwd en heeft ca. 7500km gereden sindsdien, rijd er enkel mee in de zomermaanden. Bij de inbouw vele pakkingen vervangen, diverse delen gepoedercoat. Komt oorspronkelijk uit een Golf 2 GTI van 1984, motorcode is me onbekend. Motor loopt mooi en heeft geen mankementen. Bak kraakt als hij koud is*eenmalig van 1 naar 2, heeft ie al zolang ik heb hem. Verkoop bestaat uit: Motor met alle aanbouwdelen Bak Kabelboom Radiateur Vrij zeldzame motorsteun/balk (uitsluitend GTI 1984) Spaghettispruitstuk Zit voorlopig nog ingebouwd, lopend te zien/horen. Auto staat geschorst dus kan niet rijden. http://link.marktplaats.nl/m1007460296 |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht
|
|
|||
|
|||
![]() En veilig aangekomen in België
![]()
|
|||
|
|||
![]() Het is wel zonde dat het geen GTI blok is
![]() Blijkt een JH te zijn uit een mk1 cabrio, geen EV dus ![]() Stom van mij om het terplaatse niet te controleren ![]()