![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel mooi, men kan nog 2 weken inschrijven heb ik vernomen dus wees er optijd bij! |
|
|||
|
|||
![]() Zondag aanwezig!
Eerste keer aanwezig, eerste keer meeting, eerste auto. Verwacht nog geen show auto, wordt nog aan gewerkt! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles is welkom! Ik heb ook geen show auto, maar geen weekend? Je weet niet wat je mist aan gezelligheid ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helaas gaat het hele weekend niet lukken, zaterdag nog andere plannen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verzetten dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vergeet niet optijd te boeken voor het weekend! Boeken kan hier: http://www.volksdub.nl/index.php/registration
Op de meetingdag zondag kun je gewoon aan de poort verschijnen en is inschrijving niet nodig. |
|
||||
|
||||
![]() moet heel raar lopen als ik de zondag niet nog mee kan pikken.
gelukkig toch nog even 1 dagje Volkdsdub, ik kon deze toch niet volledig laten gaan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Komen ook wel ff kijken denk ik
|
|||
|
|||
![]() Vorig jaar zo'n super leuk en gezellig weekend gehad met mn
vrienden dat we gelijk tegen elkaar zeiden dit jaar weer te gaan. Nu met aanhang. En m'n retro caravan. ![]() ![]() Tot snel 🙋 Last edited by Mk1glas : 29-05-2015 at 22:49. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk! Dat zijn leuke berichten, inmiddels al aangemeld? |
|
|||
|
|||
![]() Wij zijn dit jaar ook weer aanwezig, tot op heden heb ik nog geen editie gemist!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja al aangemeld met een man of 7 geloof ik.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer komt de lijst van de camping gasten online?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over een week of 2. |
|
||||
|
||||
![]() Inschrijven kan nog steeds! http://www.volksdub.nl/index.php/registration.
Over 3 weken is het zover! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Krijgen we ook nog een betalingsbevestiging zoals andere jaren?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal het eens navragen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hebben we vorig jaar toch ook niet gekregen?