![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als mijn caddy half zo mooi wordt als die van jou,
Dan zou ik al aardig tevreden zijn👍
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
|||
|
|||
![]() Caddy staat er prachtig bij. Het was een gezellige middag in de werkplaats. En de flipkit past perfect achter.
|
|
||||
|
||||
![]() Super bedankt voor de reacties jongens
![]() ![]() Begin volgend jaar uit laten lijnen, wil nog 2 1cm spacers achter en dat was het wel zo'n beetje. Had gehoopt ook set sierlijsten te kunnen aanschaffen, maar dat gaat het in december niet meer worden... ![]()
|
||||
|
||||
![]() damn, zie nu de foto's pas dat ie verlaagd is, stukken beter zo
![]() super caddy zo , kun je trots op zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg vet bernhard! Ziet er heel strak uit zo.
Hoe is het met het rijcomfort? |
|
||||
|
||||
![]() thnx Evert
![]() ![]() Gerwin, welk comfort? Stuiteren als een malle ![]() Ik rij er toch niet veel mee, dus ik wil best wat op het comfort inleveren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eerste km's weer gemaakt dit seizoen
![]() Voor gaat ie 1cm omhoog, want hij loopt zo nu en dan beetje aan. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi plaatje zo
![]() komen er nog sierlijsten langs de dorpels? |
|
||||
|
||||
![]() Gave Caddy geworden!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor je Caddy dat ziet er gelikt uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind hem nog steeds wijs. Nu nog een stalen voorbumper en de achterbumpers erop!
|
|
|||
|
|||
![]() Huh, wat een gekke bumpers! Mooi gedaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er gaaf uit Bernhard! Je zou evt als deze bandjes af zijn een setje 195/45/14 kunnen monteren. Dat ziet er ook goed uit op een MK1
|
||||
|
||||
![]() Danku voor alle reacties! Sierlijsten komen er nog op ja! Ook boven, want dat is een sticker
![]() ![]() Voorbumper zou ik ook erg graag willen, maar op dit moment ligt de versnellingsbak eraf. Komt nieuwe koppelingset, vliegwiel, druklager, versnellingsbakolie in. Dan hebben we dat ook goed aangepakt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Jazeker! Ik heb koperen/messing borstels gebruikt (2e foto
![]() Was uurtje intensief karweitje maar dan heb je ook super resultaat ![]() Banden/wielen liepen nergens aan. Het waren de aandrijfassen. Nu 1cm omhoog geschroefd en probleem moet verholpen zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij komt/staat te koop!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das vervelend Bernhard ,is een leuke Caddy succes met de verkoop
![]()