![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie sleeper
![]() en het vlammetje in de pijp maakt het dan weer helemaal af he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi mooi slettapower!!
|
||||
|
||||
![]() toch snel he zo,n polootje..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier nog 2 filmpjes, alleen schakelde ik een keer mis :s, maar je ziet me bij blijven in de zijspiegel :P
Echt heel dik om zo naast elkaar te blijven rijden. http://www.youtube.com/watch?v=8vdp6gu77To http://www.youtube.com/user/mau11998877
|
||||
|
||||
![]() Hier mijn G-lader revisie, wat ik zelf gedaan heb.:
gestraald ![]() ![]() dichtlijsten erin ![]() Helfden bewerkt. ![]() ![]() ![]() ![]() Helft aan het verwarmen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() close up ![]() G-lader gemonteerd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ja klopt. Hoe is het nu met jouwn auto?. De G-lader al gereviceerd? of idd de keerringen vervangen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thx ![]() Ja klopt, dat maakt het filmpje wel weer af he :P We reden ong 200 langs het bordje 50 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is weer helemaal in orde oude lader was einde verhaal dus zit een andere gereviseerde in ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke dan! kost een beetje maar dan heb je ook wat!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() precies
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Knap staaltje werk jappie, blijft erg mooi om te zien de fotos ook.. Filmpje zijn ook zeker bruut geworden, zie je snel ouwe!
|
||||
|
||||
![]() Poeh wat een snelle Jetta
![]() Floris-Jan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ja uiteraard schijven! Het is een complete ombouw geweest, Alles origineel Golf G60 ABS, schijven rondom, subframe, achteras, tank, pedalenset( met hydraulische koppeling) noem maar op ![]() Als je het doet, in een keer goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() He jasper, leef je nog?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey jasper leeft de auto/motor nog?
|