![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die gekke duitser is een perfecte man voor zo iets. Die is niet zomaar op dat plekje neer gezet. ;-)
En op een internationale meeting kun je helaas geen Nederlands blijven praten. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist! Heb er zeker een tien minuten na staan kijken met een kameraad. Perfect gewoon. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Podium speaker vond ik ook geweldig! Kerel wist het goed te brengen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekkere foto's Bas en Archiebald!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Die pick-up....???
welk model is dat dan?
|
||||
|
||||
![]() Volkswagen Saveiro, beetje Volkswagen Gol formaat.
|
|||
|
|||
![]() Wat een eindbazenbak zeg die verlengde Benz haha!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx man! Heb er nog nooit van gehoord! Maar is wel een pracht-exemplaar! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() 9n classic met benz grill ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier mijn foto's van zaterdag bij het NH Hotel, de foto's van het evenement zelf zou ik morgen ff online gooien
https://www.flickr.com/photos/basoo...57645795967749/ en een voorproefje ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is een Braziliaans model, volgens mij is dit de enige in Europa van deze generatie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx Rick ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Want jij komt elk jaar met een nieuw project naar MIVW? ![]() En die nek is natuurlijk je eigen schuld als je er niks op smeert. Dit zijn natuurlijk dingen waar een organisatie geen kloot aan kan doen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doe jij dat niet dan Bobby ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraag me serieus wel af wat voor auto's de meeste mensen rijden die echt commentaar geven ![]() ![]() ik heb in ieder geval een hele goede weekend gehad bij MIVW. En volgend jaar boek ik weer een hotel als het nog daar is ![]() En Rick, ik blijf het zo'n gave foto vinden van mijn bakkie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft er iemand een foto van de zwarte b8 avant met us koplampen en 20" wit/grijze mercedesen?..... ik heb geen facebook om de meeste foto's te checken...
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() weer een plaatje af,
![]() ![]()