![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij Canon kan je er nog een 0 achter plakken inderdaad.
|
||||
|
||||
![]() Haha ja ik zie het nu ook. Kun je niet met een verloop werken voor Canon?
Ik zie nu dat de 50mm's voor Canon wel weer goedkoper zijn dan voor Nikon.
|
||||
|
||||
![]() Zal vast wel kunnen. Maar vraag je jezelf eens af of het lekker gaat werken. Ik denk het niet namelijk.
![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 30-06-2014 at 19:41. |
|
|||
|
|||
![]() hm, dus dat gaat hem ook niet echt worden :P
Iemand nog een andere suggestie voor een leuke lens voor canon? Moet wel een beetje betaalbaar blijven.. |
|
||||
|
||||
![]() De 35 die eerder werd genoemd is toch niet bijzonder duur?
|
|||
|
|||
![]() die 35 is waarschijnlijk de lens van nikon, de canon zal een stuk duurder zijn denk ik..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens naar de 50mm f/1.8 dan.
Een mega fijne lens voor dat geld!
|
|||
|
|||
![]() Ja die heb ik al! Maar vindt het niet echt wat..
Heb toch vaak vrij onscherpe foto's en dan ook nog is dat 50mm echt lastig is voor op meetings.. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ga wel is een beetje rondneuzen op marktplaats etc
Misschien is het handig over te stappen naar Nikon... als ik het zo hoor zijn de lenzen van Nikon dus iets goedkoper Zat in het begin ook al te twijfelen tussen de nikon d3100 en de canon 1100d Last edited by maartenn : 01-07-2014 at 17:05. |
|
||||
|
||||
![]() Klopt, de lenzen van Nikon zijn goedkoper. Nadeel van Nikon is dat ze een goedkope- en professionele lijn hebben. Dus je lenzen zijn of spotgoedkoop of stervensduur. Meeste mensen willen een mooie tussen maat en die levert Nikon niet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm, die ervaring heb ik juist helemaal niet. Ook op een crop camera vond ik de 50mm te gek, heel scherp en erg tof voor op meetings. Dwingt je om er creatiever in te staan. Ik wil je graag uitnodigen om samen te kijken wat daaraan te doen is, je bent welkom!
|
||||
|
||||
![]() Heb zelf een 50mm getest, deze deed het ook echt super op mijn crop. Alleen vond ik de 35mm meer bij mij passen omdat ik lekker dichtbij kan komen.
Een 50mm staat ook nog op m'n lijstje, ga ik misschien deze maand wel aanschaffen ![]() Maar ik twijfel nog, want ik wil ook graag zo'n fisheye lens ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heren, mooie actie van Benro
https://www.facebook.com/benro Ik wil geen reclame maken maar je kunt er een statief en een tas mee winnen door de uitslag van Nederland-Costa Rica te voorspellen, hun page te liken en de post te delen. Zeker de moeite waard ![]() ![]()
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 03-07-2014 at 23:00. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm. Ik zie af van deelname ![]() Last edited by Herm Schreurs : 03-07-2014 at 23:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is geregeld, maar likken mag ook hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Bad ass: ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 10-07-2014 at 20:55. |
|
|||
|
|||
![]() 35mm all the way? Ik hou er wel van
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Peter!
![]() Gister een nieuwe lens opgehaald, de 17-40 van Canon. Gelijk maar getest daar: ![]()