#1
|
||||
|
||||
Sloten ombouwen
Wie kan mij wat wijzer maken over het ombouwen van sloten naar één type sleutel? Ik ben namelijk met een motor ombouw bezig en ik wil met de sleutel van de donor auto. In dit geval een Passat 35i facelift, alles kunnen bedienen. Waar het geheel allemaal in moet gaan werken is zijn de deuren van een Caddy 2 uit '96. Het contactslot van de Passat wilde ik overzetten in de Caddy i.v.m. originele VW startonderbreker.
Of is het wellicht verstandiger om een nieuw set sleutels inclusief contactslot en sloten voor in de klinken te bestellen bij de VW dealer? Mits dit geen fortuin kost..
__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 |
#2
|
||||
|
||||
Contactslot vd passat pakken dan en klinken ombouwen zodat ze werken met de passat sleutel. Wij doen het op het werk ook vaak, slotjes ombouwen naar geleverde sleutel. Is niet zo ingewikkeld.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Dailys: Passat W8 Station & T4 California |
#3
|
||||
|
||||
Dus gewoon het standaard verhaal door te puzzelen met die plaatjes die in je cilinderbusje zitten tot te sleutel werkt? Vraag me dan alleen af of de cilinderbusjes er niet gevoeliger op worden om met andere sleutels te kunnen worden geopend.
__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 |
#4
|
||||
|
||||
Je kunt toch ook de cilinders omzetten in jou deurgrepen?
|
#5
|
||||
|
||||
Dat past meestal ook wel ja. Ik maak ze meestal helemaal nieuw, cilinders en plaatjes dan is alles weer helemaal fris en soepel.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Dailys: Passat W8 Station & T4 California |
#6
|
||||
|
||||
Zijn de klinken dan toch in zoverre identiek aan elkaar dat de cilinders om te zetten zijn? Denk dat ik dat doe dan als de sloten van de Passat nog goed zijn.
Dan op latere termijn nog centrale vergrendeling inbouwen.
__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 |
#7
|
||||
|
||||
gewoon even cilinders eruit halen en vergelijken.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Dailys: Passat W8 Station & T4 California |
#8
|
|||
|
|||
Moet je het hele contactslot overbouwen,
zit de blokkering niet alleen in de ring rond het slot..?? |
#9
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon alles laten zitten en je sleutel + immokastje aanleren op de VR6 motor? Minuutje werk, kan je de hele VR6 zooi wegdonderen.
Kan ook het immokastje van de VR6 inbouwen en in de Caddysleutel de transponder van de VR6 zetten, hoef je niks aan te leren en kan je van alle cilinders en contactslot afblijven.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#10
|
||||
|
||||
Caddy sleutel is versleten en heb er geen reserve sleutel bij. Passat heb ik twee goede sleutels van. Vandaar..
__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 |
#11
|
|||
|
|||
weet niet waar je vandaan komt ik kan het wel in orde maken voor je,
|