![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ff topic omhoog kicken, de auto is nog steeds niet gemaakt (celtemp heeft nogal drukjes)
ik zat even te googlen over 2 onderdeelnummers en ik kwam deze link tegen: http://www.tdiclub.nl/viewtopic.php?t=49081 volgens hem is het dus 1K0 906 627 E een N75, dus als ik het goed heb heb ik nu 2 n75(oudere en nieuwere versie) in me auto zitten? ik snap er niks meer van hoe jullie erbij komen met egr regeling? |
|
|||
|
|||
![]() niemand?? celtemp heeft er momenteel druk mee, ik wil graag dat mijn auto gemaakt worden.
iemand tips met bedrijven omgeving zuid-holland? |
|
||||
|
||||
![]() Die kun je door elkaar gebruiken.
Je kunt ze dus gerust omwisselen en kijken of het dan goed is. |
|
|||
|
|||
![]() ja ok, maar omdat ene kastje los hangt, ben ik bang dat ze rommelig aangesloten zijn, dus wil er niet aan beginnen. maar waarom zitten er 2 kastjes in de auto dan als ik maar 1 nodig heb? of is dat normaal?
als iemand met ervaring mij wil helpen hoor ik het graag. met vergoeding natuurlijk Last edited by Kenzie : 12-02-2014 at 21:54. |
|
|||
|
|||
![]() Eentje is voor de egr en de andere voor de turbo.
Controleer waar de slangetjes heen gaan --> turbo of egr en vervang het klepje waar het slangetje van de turbo op zit.
|
||||
|
||||
![]() Makkelijkste is (rijdend) een log laat maken weet je gelijk waar je moet zoeken. N75 vervangen heeft alleen zin als de turbodruk te hoog oploopt en niet als deze te laag is. Ook dan gaat ie nl. In noodloop.
Die foutcodes zeggen wel iets maar je weet nog niet of hij te hoge of te lage druk leverd. Vacuum slangen zijn idd ook belangrijk. Check deze ook goed. |
|
|||
|
|||
![]() Ja dat heb ik dus geprobeerd bij celtemp maar hij zei dat het niet nodig was omdat hij zeker wist dat n75 kapot is, dus moet hem maar is vervangen.
alleen ik ben niet zo handig met dat soort dingen. dus wil liefst laten vervangen. weet er iemand bedrijven die dat kan doen omgeving zuid-holland? |
|
|||
|
|||
![]() Denk dat ieder autobedrijf hem voor je kan vervangen.
|
|||
|
|||
![]() ja dat weet ik wel. maar ik sta open voor advies. ik heb geen zin om elke bedrijf te opzoeken en langsgaan om te vragen. Want ik kan niet bellen(gehoorbeperking)
|
|
|||
|
|||
![]() Update:
Ik heb hem vandaag 2 klepjes omgewisseld en korte proefrit gereden op de snelweg en ging niet in noodloop, goede nieuws natuurlijk maar dan is n75 klep (1K0 907 627) die nu met EGR aangesloten kapot. levert dat problemen op? en andere vraag: ![]() andere vraag: N75 voor egr hoort op plek met rode lijn n75 voor turbo op plek met gele lijn, kan iemand het bevestigen? want n75(1K0 906 627,kapot) zit nu op rode plek, die zit dus nu goed maar de slang van turbo is te kort om hem op andere n75 op gele lijnde plek te krijgen. als de aansluitingen voor vaccuumslangen andersom waren dan zou het wel moeten passen maarja. misshcien langere slang kopen van turbo naar n75? |