![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke lagen heb je nu allemaal aangebracht, een primer en toen lak of ook nog een bodyshutz o.i.d.?
top bezig verder, je loopt net op mij vooruit met de punten haha. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik gebruik por15 hoef je geen primer aan te leggen. Zelf heb ik eerst alles gestraald daar na afgespoeld met de reiniger van por15. Dit een dag laten staan en daarna met metalprep er over is ook van hun laten drogen daar na helemaal weer afspoelen alles kurk droog maken en dan kan je de lak er op doen. zelf doe ik 2 lagen por 15 na de eerste laag kit ik alle naden af en dan de 2e laag er op. Als laatst nog een laag blackcoat van por15 er op en dan zou het helemaal goed moeten zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zelf kom ik volgende week aan het stralen toe, Daarna in de epoxy primer, daarna kitten, daarna bodycoating, daarna kleur vd auto erop. Deze volgorde ga ik aanhouden. |
|
||||
|
||||
![]() Zéér netjes!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit die por15 behandeling, zal ik onthouden voor mijn eigen scirocco.
Die mag ook een nieuwe bodem behandeling krijgen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Stralen is echt een k*t werkje maar goed geeft mooi resultaat. Let goed op dat je grote kans hebt dat je binnen 4 uur na het kitten de auto in bodycoating moet zetten anders heb je kans dat je eerst nog een plastic primer over de kit moet doen. Zelf wil ik de bodum niet in kleur hebben aangezien het dan een beetje to much word met al dat rood. ![]() Quote:
Dank je |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben benieuwd hoe het word.
Tot nu toe ziet het er netjes uit. Keep up!
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens de sticker op de foto energy suspension
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat marco zegt klopt maar voor het gemak gewoon besteld bij clouse von essen. prijs verschil met powerflex vond ik zelf nogal groot en over beide hoor je verschillende verhalen. |
|
|||
|
|||
![]() was te ijverig begonnen met spuiten vergeten dat mijn achterste motorsteun nog verlast moest worden
![]() Alles weer losgehaald en subframe er onder gehangen kom ik niet goed uit met mijn motorsteunen rechts achter komen de bout gaten niet uit +- 1 cm te ver naar het schutbord toe, iemand een idee hoe dit kan? |
|
||||
|
||||
![]() Zit ie dan tegen het schutbord aan of gaat het nog vrij.
fototje van probleemgeval? En vanaf de voorkant gezien als je de motorruimte inkijkt of vanaf bestuurders positie?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je vanaf bestuurders kant kijkt ![]() lijkt net of de steun aan de motor 1 cm te lang is. ![]() voorkant staat vast. ![]() en bij de versnellingsbak staat nog niet vast, alleen niet heel erg duidelijke foto van kunnen maken. http://s1108.photobucket.com/user/q...da7b7f.jpg.html of dat ik nu eenverkeerde motorsteun heb geen idee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je misschien een steun van een automaat gepakt ofzo? Ik heb die van een Corrado G60 gebruikt en die past precies
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had die steun uit de oude doos gevist geen idee waar die van is origineel zal eens onderdeel nummers gaan controleren en g60 steun opzoeken. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb die nog wel 1 gok ik. Ik kan die steun toch moet gebruike op m'n MK1 G60.