![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
bij deze bied ik een aantal onderdelen aan die ik over heb van mijn coupe. alle prijzen zijn vraagprijzen ![]() kaal dashboard met rechter verwarmingsbuis. verder zonder aanbouwdelen. indien nodig heb ik misschien ergens nog wel wat liggen. ![]() ![]() 15 euro stuurkolomschakelaars ![]() 7,50 per stuk kompleet interieur. heeft een grondige schoonmaakbeurt nodig. verder nergens kapot. stoelen ook apart te koop ![]() ![]() 25 euro 2 buitenspiegels, glas is verweerd verder in goede staat. ![]() 10 euro voor de 2 binnenspiegel ![]() 5 euro lichtschakelaar ![]() 5 euro set hella koplampen met beugel ![]() 25 euro uitlaat in redelijke staat ![]() ![]() 20 euro hoedenplank met speakers, 1 pinnetje afgebroken maar is gerepareerd. ![]() 15 euro instrumentenpaneel ![]() 15 euro MVG Gert-Jan Klaassen |
|
|||
|
|||
![]() hoedenplank is verkocht!
|
|
|||
|
|||
![]() zijspiegels zijn verkocht!
|
|
|||
|
|||
![]() dashboard is verkocht
![]() |
|
|||
|
|||
![]() binnenspiegel en stuurkolomschakelaars zijn verkocht
|
|
|||
|
|||
![]() stoelen zijn verkocht
![]() ook nog te koop, voorruit 20 euro ![]() benzinetank kompleet met vlotter, tankdop en sleutel ![]() 20 euro |
|
|||
|
|||
![]() up! voorruit is al gedemonteerd.
|
|
|||
|
|||
![]() uitlaat is verkocht!
|
|
|||
|
|||
![]() benzinetank is verkocht! nog te koop: voorruit, koplampen, schakelaars en instrumentenpaneel
|
|
|||
|
|||
![]() voorruit is verkocht. nog te koop: koplampen, schakelaars en instrumentenpaneeltje
|
|
|||
|
|||
![]() instrumentenpaneel is verkocht!
|