![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb een 2.8 VR6 van het jaar 1996. Ik dacht er aan een inlaat van een 2.9 te installeren. Heb hier en daar gelezen dat de vr sneller zou reageren in lage toeren. ik heb reeds een K&N 57I en powerrohr, ook spaghetti is reeds gemonteerd ![]() nu nog de uitlaatlijn veranderen. Kan iemand me helpen met dit onderdeel? laat gerust weten ![]() heb ook gelezen dat je bij de modellen vanaf '95 het gasklephuis en ECU niet zou moeten veranderen, klopt dit? Ben ook op zoek naar wolfsburg blindplaatjes, die komen in de plaats van de pinkers. ben al een tijdje op zoek maar kan ze niet vinden. -> http://www.vwhome.de/guestcars/vw/g...nn/pics/025.jpg kan je helpen stuur pm ![]() grtz joris Last edited by joris_vanriet : 29-07-2013 at 18:44. |
#2
|
|||
|
|||
![]() up!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() up!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Als je een elektronisch gasklephuis hebt , hoef je Ecu en gasklep niet te veranderen. Zijn het zelfde voor 2.8 en 2.9. Houdt in dat je ook de 2.9 inlaat moet hebben voor elektronisch gasklephuis, en die zijn er niet zoveel. Ebay.de kom je ze wel eens tegen.
Je wint er haast niks mee, dus ik vraag me af of het de moeite waard is. Motor die jij hebt zit, mits gezond, al rond de 185 pk. Als je een betere gasrespons wilt, kun je beter een afgedraaid vliegwiel plaatsen. Heeft veel meer efect. http://www.vr6clubholland.nl/forum/...php?f=20&t=8764 |
#5
|
||||
|
||||
![]() 155 euro voor een afgedraait vliegwiel is nog geld...Hier kost het 35 euro..
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry, Stephan, helemaal niet aan jou gedacht ![]() ![]() |