![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen ik ben nieuw hier en dus zal ik me even netjes voorstellen.
Ik ben vwmenneke en heb sinds 2 maanden een type 1. Het is een 82er en hij is 99% roestvrij (gelukkig!) Er moeten nog wel wat kleine dingetjes gebeuren, zo moet eigenlijk de stoel gerepareerd worden en moet hij een antiroestbehandeling krijgen. Maar zo'n auto heb je om aan te knutselen vind ik. Ik ben er nog niet over uit of ik hem origineel laat of dat hij een beetje oldskool moet worden. Eerst maar de distributie vervangen, je weet het maar nooit... en dan genieten! Last edited by MaceNL : 19-04-2005 at 21:21. Reason: Foto's waren wat te groot |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Je Golf ziet er erg netjes uit moet ik zeggen. Houden zo! |
|
||||
|
||||
![]() ziet er zeker mooi uit.
maar old skool is hij bijna al dus ik zou er nog een imperial en pirelli velgjes op zetten en dan ben je de man ![]() veel succes ermee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() die golf 1!! wat`n mooi ding!!!! oja, welkom ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo erg leuke auto's hoor, golfje 1 mooi zo laten is ook wel leuk, zo zie je ze niet veel meer
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom hier en wat die mk1 betrefd, houwe zo, verbouwde zijn er al zoveel
|
|||
|
|||
![]() Wow is ie nieuw ofsow?
![]() Mooie ride tja origineel is errug mooi.....alleen een schroefsetje dan? ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeer mooi bakkie, zijn dit iets ander voorbumers met een soort extra stootrubbers ofzo? nog plannen er verder mee?
|
||||
|
||||
![]() Welkom VWMenneke! En een prachtige wagen als ik het zo zie, strak hoor!
![]() Quote:
Dat zijn koplampsproeiers... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en die zijn er niet veel volgens mij....tenminste niet in nederland... dat ding is nieuw man!!!!
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad. Showroomstaat. Nette type 1 hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Zoow, das een pareltje ofnie :P
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ooooo oke dan, had ik inderdaad nog niet gezien op een golf. weer wat geleerd vandaag, ik ben voldaan :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Edward heeft/had ze ook op z'n mkI Jetta, met dikke tuinslangen eraan :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() Super auto! Ik zou 'm echt zo laten. Prachtig zo'n originele GL! En hij is inderdaad al oldskool genoeg :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Heel erg vet! Heeft deze niet heel tijd op marktplaats gestaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Hey, welkom! Enne, die einzers roeleert! Super old-skool! roofrektuning, verbreed staal eronder, en GAAHAAN!
|
||||
|
||||
![]() Wow! thanks voor het warme welkom
![]() Op de achterklep staat "GL" maar op het kenteken staat "GLS" aangegeven. ![]() En hoe hou je een gepolijst stalen kleppendeksel mooi? ik heb hem in een opwelling gepolijst en dat zag er vet uit maar dat is nu al wat minder. Quote:
Volgens mij niet, op marktplaats keek ik toen zeker 2x per dag, ik heb hem via speurders dankzij een oplettende kameraad. |
|
|||
|
|||
![]() gepolijst kleppendeksel van staal --> veel poetsen... heb er zelf ook een liggen, maar eraf gehaald, want ik zoek niet meer te poetsen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() WELKOM!
Mooie 1 bla bla... zelfde verhaal als hierboven eigenlijk allemaal ![]() verliefd ![]() |