![]() |
|
|||
|
|||
![]() super wagen! zit zo te zien heel veel werk in! maar het resultaat is dan ook super
|
|
||||
|
||||
![]() Dank je we doen ons best als amateur en met veel hulp van hier moet het goed komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Style, wat een mega gave kleur heb jij op je golf!
![]() En echt super dat je alles zo goed aanpakt, zo hoort het! |
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat we elkaar nog eens treffen Papendrecht Oud Alblas is goed te doen zelfs op de fiets
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo de juiste korte aandrijfas staat ook weer mooi in kleur.
Vandaag Litertje blank en een halve liter verharder gehaald. ook maar gelijk een dozijn klemmetjes om de aandrijfas rubbers weer vast te zetten. Kan ik ze ook gelijk gebruiken voor de hoezen van de nieuwe spoorstangen met stuurkogels ![]() 2 nieuwe 12.9 inbus bouten voor de startmotor deze waren nu iets te kort. Gelijk ook wat 12.9 M8 inbusjes gehaald om bv het spruitstuk dadelijk vast te zetten ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig!
![]() Zie de meerwaarde van die 12.9 bouten niet zo, maar jij bent er blij mee, da's ook wat waard ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft ook geen meerwaarde origineel waren het 10.9 maar die waren er niet.
En dan was het of deze of 8.8 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het onderstel is eindelijk klaar de korte aandrijfas paste nu stukken beter
![]() Ook heb ik een luchtnippel in het carterontluchtings potje gemaakt goodridge was een te dure oplossing ![]() En we hebben wat werk aan de achterkant gedaan,slot,fifth smoke achterlichten en kofferklep lichter. Meer was er op het moment niet te doen ,de diesel dynamo steun komt Maandag en ik hoop volgende week ook de adapters te krijgen voor de Gilring60. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice!
Ga je je schroefset en wielkasten nog spuiten o.i.d.? Steken wel erg af zo ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Wielkasten wel ,maar schroefset durfde ik eigenlijk niet aan had natuurlijk het onderste gedeelte kunnen doen waar geen draad zit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kom graag een keer kijken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaan we regelen ben ook wel benieuwd naar de jouwe .ik stuur je wel een PM Al vast begonnen aan het schoonmaken van de Golf4 klauwen voor achter. Nu nog even een revisie setje halen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes weer zo, doet wonderen zo'n schoonmaakbeurt
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is de Dynamosteun van de Golf1 diesel binnen gekomen
![]() Past netjes op de waterpomp alleen het kleine strak stel stalen stripje kan ik niet gebruiken. Hier voor moet je echt een diesel dynamo hebben,ik denk dat ik gewoon zo langen ga gebruiken net als de MK2 16V ![]() Mocht iemand hem over hebben hoor ik dit graag ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen afwerken in blank ![]() Aluminium koelwater pijp die tussen de blauwe siliconen slangen moet komen ![]() Vanmiddag nog wat spulletjes gehaald bij Biesheuvel om de koeling af te maken. Weet nog niet goed hoe ik moet ieder geval van af de bovenste radiateur aansluiting naar de zijkant van de kop. En hier tussen in moet nog een aansluiting komen naar de bovenste aansluiting waterpomp. T-stuk heb ik helaas nog niet die haal ik van de week nog ![]() ![]() ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 09-04-2013 at 19:49. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er keurig uit!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer keurig uit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er net uit! maar waarom kun je de dynamospanner niet gebruiken?
Ik zoek al een tijdje wat naar een andere radiateur. Het schijnt dat als je een radiateur van een Corsa Diesel gebruikt, je beter uitkomt met je slangen. Voorlopig ga ik gewoon die van de JB gebruiken, maar tzt is het wel netter om er één van een Corsa te monteren... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inlaatspruitstuk pakking al binnen ? Ik mis dan de extra bevestiging op de dynamo ,diesel dynamo en benzine zit verschil in. Positie van de bevestiging Diesel dynamo ![]() Wist ik ook niet maar had gisteren wat plaatjes vergeleken ![]() Ik vond de JB radiateur iets te klein deze is weer net een stap groter time will tell ![]() Vandaag voor het eerst bij http://www.autosportcompany.nl/ geweest nette zaak hoor ![]() Heb hier de laatste spulletjes gehaald om de koeling Zaterdag af te maken ![]() ![]() Dynamosteun in blank. ![]() Droogrek op zolder heel het huis stinkt naar de 2K blank meisje is nog niet thuis geweest ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoi
mooi verslag en mooi werk,keurig man, ik heb nog een dynamospanner liggen die is 13,5 cm lang ,had er mn 90 A dynamo op mn 8v op zitten, maar weet niet of dat te lang is, die van de 16v zijn nog wel nieuw te krijgen volgens mij, kan je mooi op maat maken eventueel. zag dat je je blok rondom in de PU blokken had zitten , ik hoop niet dat je daar spijt van gaat krijgen ivm vele resonanties die nu door je carrosserie heen gaan, spreek uit ervaring ![]() succes er verder mee groeten Cees |
|
||||
|
||||
![]() Kan je het niet oplossen door de stelbeugel aan te passen?
Of kantelt hij dan te ver naar voren/achter? |