![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laat die van u reviseren. Kan nooit zoveel kosten en dan heb je ook een "nieuwe"
![]() ![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]() Vandaag spanningsregelaartje besteld voor de dynamo.. Eff kijken of het daarmee verholpen is. Vind ik wel leuk om ff zelf te proberen!
|
|
|||
|
|||
![]() Gister heb ik het spanningsregelaartje vervangen, en laad nu als nieuw! 13,9volt lijkt mij niet verkeerd. Ook heb ik mijn kabelboom aangepast en alles netjes gemaakt. Vrijdag heb ik een dag vrij genomen kan ik dus mooi langs de rdw!
Ik heb nu nog 1probleempje.. De radio. omdat er zoveel gekloot was met de bedrading wil ik graag de radio bedrading geheel nieuw trekken en aansluiten op de juiste zekeringgroep. Weet iemand welke dit is en welk schakeldraad ik moet pakken vanaf mijn contactslot voor het schakeldraad. Ik heb op internet gezocht maar lees overal wat anders Greeeetzzz Last edited by Wouter : 06-03-2013 at 07:54. |
|
|||
|
|||
![]() Bij de Rdw was nu alles goed. Ook heb ik bij hun een apk laten uitvoeren. Alles was perfekt, zelfs de roetmeting was goed. Er waren 2 afkeurpuntjes: 1 rubber gescheurd van mijn fushekogel. Deze heb ik helaas helemaal moeten vervangen. Ook een heel klein stukje remleiding was een klein beetje aangetast, en word nu gemaakt. Dit stukje remleiding zit rechts achter. Ik heb hier nog nooit wat mee gedaan. Hierbij dus mijn vraag:
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit nu moet ontluchten, en waar moet ik dit bijvullen? Ontluchten moet met een draaiende motor lijkt mij en er zit ergens een ontluchtingsventiel neem ik aan?? |