![]() |
|
||||
|
||||
![]() De mijne:
![]() ![]() ![]() Interieur, alles helemaal origineel, schone bekleding, en inclusief mono blaupunkt radio en klapraampjes! ![]() ![]() ![]() ![]() Motor 1500cc ![]() Bandenbak, alles is als nieuw, de krik zit zelfs nog in een lapje originele bekleding! ![]() Afgelopen zaterdag opgehaald, aanstaande zaterdag eerst maar eens alle vloeistoffen en riemen vervangen. Plannen: Lager met mooie velgjes eronder, verder zoveel mogelijk origineel ![]() Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor !
|
|
|||
|
|||
![]() allowa,
hier een paar foto's van mijn jetta en samen met een kever van een vriend van me. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De mijne nog es spammen
![]() ![]() Mijn zomerauto: ![]() ![]() ![]() En mijn daily driver ![]() Kan er mijn zin toch niet mee krijgen en heb nog een verlagingsset over ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is de mijne !!!
In deze staat heb ik hem gekocht. Ben er nu mee bezig . Eerst ff de td goed aan de gang krijgen en dan verder ermee !! Schroefsetje andere wielen enz... Meer foto's volgen. ![]() Groeten Patrick |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() En mijn oude liefde nog maar een keertje: De nrplaaten zijn nog steeds te koop btw. Bieden mag per pm Groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() ik heb het echt geprobeerd maar ik MOET gewoon een oude VW hebben om er lekker mee te klooien......
die van mij komt er vrijdag bij ![]() http://link.marktplaats.nl/234913144 dees van MP geworden. briljant apparaat, alles puntgaaf, beetje in de buurt van die witte hierboven ergens. damnit, vrijdag ophalen dat ding!! plannen: dakrek, mistlampen, nieuwe 15" ATS cup met 185/45 band en 6km omlaag ![]() Last edited by Edward : 31-03-2009 at 21:02. |
|
||||
|
||||
![]() Dakrek is zo 2007 verder klinken je plannen wel goed !
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie aanwinst Edward! Ziet er super uit, ben benieuwd wat het word
![]() @ marco: 2007 is ook alweer erg retro ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() 5 maand geleden aangekocht
orgineel toestand zo is hij nu vw jetta c bj 1983 diesel ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Edward, mooie kar man! Lekker poep kleurtje ook, helemaal goed
![]() @ Jettaboy Die van jou is de eerste die ik tegen kwam toen ik op zoek ging naar foto's van verbeterde Jetta's. Toen wist ik zeker dat ik 'm wou hebben ![]() Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben wat dat betreft even off geweest.....update draaien en dakrek laten begrijp ik? ![]() we zien t allemaal wel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar heb je die rode lijst van je grill vandaan? Of heb je die gewoon rood gespoten en wat voor achterlichten zijn dat.
|
|||
|
|||
![]() mijn dagelijkse jetta
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mijn wagentje..
|