![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die Renault GT Turbo die de OP postte..
das natuurlijk maar een slap aftreksel van de echte BOM.. Helaas is ie zo kort geleverd, en zo gelimiteerd/onbetaalbaar dat je m in NL bijna niet ziet.. ![]() GT/Turbo GT/E hebben lang niet zo'n bijzondere bodykit.
|
|
||||
|
||||
![]() Zelf ooit eens het genoegen gehad om in een 190E 2.3 16v te rijden en was een aparte ervaring met die sportbak, lijkt wel een beetje op de EVO
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt al in de buurt inderdaad, die 2,3's willen er ook wel van door ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoor en zie heel wat "wilde" auto's voorbij komen, maar ik mis er toch echt eentje.......................
Jaguar E-type !!!!!!! Helaas momenteel ff geen foto...........want ik zit nog op m'n werk. *EDIT*.......................nu wel ff een pica: Grtz.............. LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 07-04-2005 at 18:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat er eentje in Den Haag en er zit een verzamelaar in R'dam (bij die autoambulance verhuurder,ben z’n naam ff vergeten). Heeft er een paar staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Schieten me er net nog 2 te binnen.
Ford RS200 - Snel veertje Dat de volgende nog door niemand genoemd is verbaasd me een beetje McLaren F1 - Fastest road car for a long long time
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat ben ik blij dat je doe nog noemt ja, de E-type is voor mij de mooiste klassieker (maar misschien niet t type stijlicoon waarmee de thread is begonnen...) heb wel pic van de jag en zal thuis nog ns zoeken naar oude pics van mn pa z'n simca rally.
|
||||
|
||||
![]() hehehe...hoe zet je n foto in je post?
|
||||
|
||||
![]() foto uploaden, dan rechtermuis op de foto eigenschappen url kopieren en plakken tussen [img]url.....[/img]
e-type mag idd niet missen, net als een Cobra eigenlijk, en de dodge charger ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok, lukt nog ff niet maar komt wel... dan maar als attachment.
|
||||
|
||||
![]() blijft toch een beauty, vooral de V12 Last edited by bobby-digital : 07-04-2005 at 16:04. |
|
||||
|
||||
![]() AC Cobra wellicht ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Porsche 911 RS 1973, echte circuitauto.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voorzover ik weet is er hier in het dorp ook nog 1. Zwarte rolkooi en 'sponsor' stickers. Ooi stond er 1 in soest te koop met dezelde stickers weet iemand of dat een eventuele optie was oid?
|
||||
|
||||
![]() en natuurlijk de good-ol charger
@dennis, natuurlijk de witte met rode letters :biggrin: of deze Last edited by bobby-digital : 07-04-2005 at 17:18. |
|
||||
|
||||
![]() Mercedes W124 E500, hoezo wolf in schaapskleren? 6,1s 0-100kmu
![]()
|
||||
|
||||
![]() niet te vergeten
|