![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee iedereen,
Na wat jaren weggeweest te zijn van t forum wil ik mij even opnieuw voorstellen.. Wouter, 25jaartjes en gek op alles van volkswagen ![]() Heb hiervoor al golf 1 83 beige en een jetta 1 81 goudbruin gereden, en nu heb ik weer een nieuw hok opgehaald, Een T3 Dubbelcabine, pickup. ex leger wagen uit duitseland!! Er zit nog geen kenteken op en er moet zeker nog t 1 en ander aan gedaan worden!! Foto's zeggen meer dan woorden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Wouter : 27-01-2013 at 11:32. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom terug! Gaaf ding!
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk Hok
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stoer hok !! Wat zijn de plannen??
Wat meer specs vd doka aub. 5-6 zitter? 4 of 5 bak? Bj? Interesseerd me gewoon ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom terug Wouter !
T3 is super !!!
|
||||
|
||||
![]() Welkom terug! Toffe doka.
|
||||
|
||||
![]() Mooie DoKa hoor! Op Mobile.de ook al een paar keer op het punt gestaan voor iets vergelijkbaars. Ik vind zo'n Jagdwagen setup altijd wel fraai.
Ja, zo'n dubbelcabine komt er wel een keer ![]() Wat ben je ermee van plan? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hij is uit 86, 5persoons. Er zit een td 1600 in uit een passat. En t is nog een vierbak....
Plannen: morgen eerst is naar de Rdw voor een kenteken, hopelijk kloppen alle papieren! Vandaag heb ik het huiffie er opgezet, zal morgen ff foto's maken! En morgen opzoek naar een storing, als ik de verlichting aanzet gaat ook mijn mistlamp aan. En als mijn verlichting uitstaat, en ik rem gaan de koplampen aan en weer uit... waarschijnlijk ergens een massaa probleempje |
|
|||
|
|||
![]() Gave bak zeg...
|
||||
|
||||
![]() mooi wagentje hoor
![]() huinkroese, dat 'uitschuifding' aan de tresorklappe op de geposte foto's rechts onder is echt super |
|
||||
|
||||
![]() @dubster: Geniale optie inderdaad. Ik heb vorig jaar met het idee gespeeld een camper-doka te maken, dan wilde ik de keuken in zo'n uitschuiflade plaatsen.
Helaas geen tijd voor gehad maar wie weet in de toekomst. Die lades zijn trouwens soms nog wel te vinden op eBay.de. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Huh? ik zie toch echt een 1.9 td ![]() Mooie bak verder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hou ik in de gaten, ebay.de! moest je meer info hebben hoor ik het graag, zelf maken is een van mijn favoriete zaken ![]() back on topic zou ik zeggen, veel succes er mee wouter houden die kleur hehe ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nog niet gekeken naar de motorcode, Maar zo te horen had de verkoper t niet juist?? Wel bij de rdw geweest vandaag, en die hebben mijn dag aardig verpest. bij de laatste tennaamstelling is er een typ fout gemaakt in het chasicnummer. Dus nu kan ik terug naar de duitse rdw om een nieuw kenteken aan te vragen, hopelijk willen ze dat verstrekken Het chasisnummer: Let op ZGH ![]() Hier klopt het Id nummer nog met de oude eigenaren: ![]() En toen was het kenteken deel 2 vol en maakte ze een nieuwe aan, alleen hebben ze waarschijnlijk een typ fout gemaakt met ZGG ipv ZGH zit ook naast elkaar op je toetsenbord... foutje moet kunnen? ![]() Last edited by Wouter : 31-01-2013 at 17:39. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is echt balen! Ja zou zeggen dat je aan onze oosterburen vrij makkelijk kan aantonen dat het wel klopt en dus een typfout is maar dat kunnen ze bij de RWD eigenlijk ook zien...
Nou, succes ermee! |
|
||||
|
||||
![]() doka én ex leger
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even foto update met huif
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stoer !
|
|||
|
|||
![]() Volgende week vrijdag opstap naar Duitseland, als alles goed is kunnen ze de papieren terplekke wijzigen. Dat betekent dat ik dan eindelijk terug kan naar de RDW om opnieuw te kijken voor een kenteken!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop voor je dat alles snel in orde is zodat je naar de RDW kan gaan.