#41
|
||||
|
||||
Nou ik lag er net onder en ik moet je zeggen dat de schokbrekertorens al vrij dicht tegen de binnenschermen aan zitten. Morgen eens meten, dat is natuurlijk de beperkende factor voor maximale versmalling.
__________________
Quote:
|
#42
|
||||
|
||||
Zelf zit ik ook wel eens te kijken naa rdie versmalde assen, lijkt me wel grappig... Wat heeft het eigenlijk voor nut? of is het alleen leuk?
Hoe zit je eigenlijk met je asbevestiging als je versmalt? Hoe zit het bij een bus, dan kun je de as helemaal niet meer vastzetten of?.... Michel
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#43
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk, PM me maar een x voor mijn telefoonnummer/adres
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#44
|
||||
|
||||
Bij een bus worden de schobrekers toren zelf gemaakt,kan je voor de Kever as natuurlijk ook doen en zal ook wel moeten op het moment dat je hem 4,5inch versmalt.
Kever as is wel veel makkelijker omdat deze in de lengterichting vast zit op de chassiskop.Bij een bus is dit in de dwarsrichting aan de chassibalken.
__________________
http://www.volkswouter.nl |
#45
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom, maar geen idee hoe ze dat realiseren? Ik heb ergens een site gezien waar ze complete fotorep. van een bus versmalling ophadden maar kan em nergens meer vinden. Was wel nieuwsgierig want ze hadden die uiteinden compleet van vlakkeplaat gemaakt. Ik heb het hier over bus nu dan trowuesn.. Michel
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#46
|
||||
|
||||
http://www.geocities.com/iltis74/bu..._narrowing.html
Deze jongen geeft een duidelijke uitleg in het engels over de bus as,maar gaat niet extreem smal.Daarvoor moet je echt je schokbrekertorens vernieuwen. As van een Ghia staat alleen niet bij of deze 2,3 of 4 inch versmald is! Bij deze bus as is goed te zien dat ze de schokbrekertorens hebben vernieuwt voor zelfgemaakte torens! Fotoos en info:http://franklinsvwwerks.com
__________________
http://www.volkswouter.nl |
#47
|
||||
|
||||
To Split52:
http://www.franklinsvwwerks.com/
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#48
|
||||
|
||||
Quote:
Tenks lui, Dat is em inderdaad, alleen zie ik alleenmaar die asjes en niet hoe zeg gamaakt worden.. ligt dat aan mij of zouden ze dat gewoon niet prijsgeven? was het ook niet iets van wagenwerks.com dat daarop stond ofzo? Ook daar is nu niets meer over te vinden. Heb nog iets, die aanslag stokken tussen de draagarmen in, kun je die zonder problemen verwijderen? daar zitten normaal van die rubbers op. Michel
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#49
|
||||
|
||||
Ayo,
Project Kever is gestart. Ben alvast grof plaatwerk aan het inslaan want ik zal het nodig hebben! Auto's zijn altijd slechter dan je denkt, nooit eens andersom? Plan is rond in ieder geval: terugbouwen naar oude look (weg 1303 wannabe spul), ombouw naar lange koffer/motorklep, restauratie carosserie, primergrijs/wit met spitfire stickers en cosmics (gaan morgen naar Polijst Peter). Hier de stand van zaken, zit wat mooi bakwerk bij van vorige eigenaren, doet zeer aan je ogen :
__________________
Quote:
|
#50
|
||||
|
||||
Hier een plaatje van mijn kevertje, een '69-er in pre '67 look.
Amerikaanse koplampen, lange kleppen enz. en zo was tie nadat ik hem in de vangrail had gezet: :oops: Als je echt laag wil gaan met je vooras (zoals de mijne ) kun je je fusee kogels vervangen door ruimere kogels. Mijn kever wilde eerst ook niet ver genoeg zakken en ik heb toen die ruimere kogels gemonteerd. Suc6! |
#51
|
||||
|
||||
'k Heb 'm vorige week zaterdag ff bewonderd (voor zover dat mogelijk was in het donker), zag er leuk uit!
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#52
|
||||
|
||||
Quote:
Slaat dat op de mijne?? :? |
#53
|
||||
|
||||
Ja hij heeft de jouwe ff bewonderd .. en zo te lezen in de darkroom
Goed bezig Stijn .. |
#54
|
||||
|
||||
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#55
|
||||
|
||||
I like to impress.....
__________________
Quote:
|
#56
|
||||
|
||||
Zozooo,je bent al lekker bezig!!
__________________
http://www.volkswouter.nl |
#57
|
||||
|
||||
en nog wel even bezig ook zo te zien.
hoe ons op de hoogte van de vorderingen. en het oude laswerk CROMA!!!!!!(voor het betere bak en braadwerk)
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! |
#58
|
||||
|
||||
Goed bezig man! Die cosmics zijn ook fantastisch! Veel succes met het opknappen!
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |
#59
|
||||
|
||||
Dat laat ie aan de specialist over, toch stijn??
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#60
|
||||
|
||||
Ze liggen al bij de specialist
__________________
Quote:
|