![]() |
|
|||
|
|||
![]() Onvoorstelbaar wat een vakwerk, net als je denkt dat je alle projecten wel een beetje hebt gezien duikt er weer iemand op die zoiets bouwt.
Echt een meesterwerk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf hoor!
|
||||
|
||||
![]() Superdik dit!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had hem gezien bij VVT topper is het
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reactie´s daar zijn me broer en ik heel blij mee daar doe je het toch een beetje voor
![]() @ Sixpack Dat is onze Transaxle die loopt van het voorste koppelingshuis naar de bak achterin om het spul aan te drijven zeg maar. & idd is geen haarscheur fzo. |
|
|||
|
|||
![]() Wat een geweldig project zeg.
|
|
||||
|
||||
![]() Ennn.. dan ben je even stil en valt je mond open
![]()
|
||||
|
||||
![]() Waanzinnig mooi dit,wat weegt deze wagen nu?
|
|
|||
|
|||
![]() Machtige crossbak mannen!!! Is zo'n polyester kap ergens te koop?
|
||||
|
||||
![]() Ik zie deze nu pas, beetje zitten slapen denk ik. Maar wat een gaaf ding! Houden jullie ons ook op de hoogte van de resultaten straks?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeker weten foto's filmpjes ronde tijden alles er op en eraan ![]() oja we weten nog niet wat de auto weegt eind januari wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De jongens van deze auto hebben de kap gemaakt, ![]() ![]() Deze groene is ook mooi gebouwd! Jos. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hahaha klopt jos de kap komt bij lennard en bert weg
|
|
||||
|
||||
![]() Ontzettend gaaf zeg!
Petje af voor het hele project ![]() Heerlijk gemaakt, blijf posten die updates!
|
|||
|
|||
![]() ![]() auto van Ruben op de achtergrond? ziet er strak uit hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() Waaaaaaw wat een extreem vet project dammnn!!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor! Kun je nu meer vermogen halen uit een v6 dan bv een lichtere 2.0 16v? Kom hem komend seizoen wel bewonderen op de baan. Hopelijk krijgen jullie het brute vermogen beter op de baan dan lennard en bert. Groeten Niels
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
yes onze ruben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kwa papier werk gaan we vrij gelijk kwa vermogen maar de werkelijkheid moet blijken :P onze motor staat op safe en die van bert en lennard is vrij ver getuned ! |
|
|||
|
|||
![]() heren allemaal bedankt veur de reacties echt top vandaag eindelijk weer met onze trots bezig ff beurs klaar maken
|