![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij juist niet, je vangt wel veel bije met stroop ![]() {ze noemen ze niet voor niets strontvliegen!!} |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha, daar moet je speciaal een account voor aanmaken? :P |
|
||||
|
||||
![]() Wel apart om zo te lezen dat er al meerderen slechte ervaringen hebben met uw bedrijf, Auto Gelderland, meneer Akkerman
U voelt zich ook gelijk nogal aangevallen zo te zien! Als alles echt zo goed liep en op een eerlijke manier ging, dan zouden er louter positieve reacties moeten verschijnen hier, wat helaas niet zo blijkt te zijn... En nu blijkt weer: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel"
|
||||
|
||||
![]() Haha heb nog nooit meegemaakt dat een autobedrijf de moeite neemt om een account aantemaken of een forum, en zich ook nog gaat lopen verdedigen.
Een beetje normaal autobedrijf heeft hier geeneens tijd en zin in neem ik aan?? Raar verhaal maar weer
|
|||
|
|||
![]() Juist en er op aan blijft dringen om het topic te verwijderen.
Als er echt niets aan de hand was zijn er positieve reacties en was dit topic niet eens nodig. Ik zit zelf in de autobranche dus weet hoe de vork in de steel zit. |
|
||||
|
||||
![]() Wat ik nog vreemder vind is dat hier verschillende accounts speciaal voor zijn aangemaakt om hier een beetje te komen stoken
|
|
|||
|
|||
![]() Dat zie je helaas vaker gebeuren. Kijk maar eens op opgeletopinternet. Daar heb je ook veel grappenmakers die meerdere accounts aanmaken om hun eigen straatje schoon te vegen.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
the power of google
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd !!!! |
|
|||
|
|||
![]() Autoservice Gelderland adverteert ook op Marktplaats met een Lupo onder de naam ASG plaats Zetten zelfde tel nummer.
Beetje heel vreemd als je een autobedrijf in Dodewaard heb. Inderdaad Ruud als het zo eerlijk is allemaal waarom dan van die rare advertenties onder andere naam en plaats ? Als alles echt zo goed liep en op een eerlijke manier ging, dan zouden er louter positieve reacties moeten verschijnen hier, wat helaas niet zo blijkt te zijn... En nu blijkt weer: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel" ___ Deze Autoservice Gelderland adverteert op MP nu onder de naam Autocentrum Midden Nederland maar dan niet in Dodewaard maar in Zetten. Ook weer met lage km stand geen kenteken vermeld in advertentie en ook geen kenteken zichtbaar op foto. Deze mensen gaan maar door met mensen oplichten. _____http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m619842696-volkswagen-polo-1-2-12v-topstaat-2003.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer__________ Last edited by joopie : 27-11-2012 at 11:52. |
|
|||
|
|||
![]() Het is ook gelijk stront gooien in de eerste zinnen die op het VF worden gezet! Als ik problemen zou hebben met mijn wagen die ik dan gekocht zou hebben, gewoon teruggaan en en anders zijn er nog andere middelen om je recht te halen!
Ik lees dat die betreffende garage het wil oplossen! Nou pak het aan en ga lekker verder... |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij dat Klant en garagebedrijf in kwestie dit even samen moeten oplossen.
|
|
|||
|
|||
![]() beste mensen.
hier lees ik allemaal berichten over autoservice gelderland. het volgende is mij gebeurd. We hebben een lupo gekocht en een ka ingeruild. De lupo zou 96.000 gelopen hebben. 1 week later is de auto er mee opgehouden en naar de garage gesleept. Daar bleek na het vervangen van de bougie's dat er geen onderhoud was gedaan aan de auto aangezien die nog nooit vervangen waren. Daarna 2 dagen later stopte hij er weer mee en zijn we dieper gaan zoeken. We komen er via de n.a.p achter dat de auto een werkelijke kmstand heeft van 205.000km. De distributieriem is niet vervangen zoals wel aangegeven. De kmstand is terug gedraaid na de apk dus in bezit van de bewuste garage.... Ik heb contact gezocht en een email gestuurd waarin ik vroeg de koop te ontbinden. Nooit geen reactie gehad. Bellen na 2 weken en doodleuk zeggen dat ze hem niet hebben ontvangen. Toen nogmaals gestuurd en afgesproken dat er de volgende dag een reactie met oplossing zou komen van hun kant. Niet gebeurd... Weer bellen en nu word ik vervolgens op alle nummers die ik bel, ook die van de Kvk gewoon weggedrukt. Daarna bellen met een ander nummer en gewoon word er opgenomen. Zodra ze de naam horen word de horen er weer opgegooit... Dus zoals hierboven is geschreven door Gery Akkerman dat ze dat allemaal zo goed oplossen dat is TOTAAAAAL niet waar. Zo zal ik dan nu ook het aan de hoogste boom hangen en kan ik hun verzekeren dat ze ECHT de verkeerde persoon onrecht aan gedaan hebben en het niet op een normale manier willen oplossen. Hierbij laat ik hun nogmaals weten dat ze nog LANG niet van mij af zullen zijn. Graag kom ik in contact met Inge88 die ook de zelfde ervaring heeft. De politie heeft de aangifte inmiddels binnen en mijn advocaat is op de hoogte. En zelf zal ik de namen van hun nog lang scanderen aangezien dat niet strafbaar is. Mvg stefan |
|
||||
|
||||
![]() Kon je dat zien aan de bougies of heb je ze gevraagd?
|
|||
|
|||
![]() Het was te zien aan de bougies en heb ze ook nog bewaard als bewijs materiaal
|
|
||||
|
||||
![]() Knap dat je er aan kunt zien dat ze er al 200.000 kon in zitten. Jammer dat je de NAP niet voor aankoop gecheckt hebt, maar ik neem aan dat de km stand als gegarandeerd op je factuur staat.
|
|||
|
|||
![]() De advertentie heb ik nog en daar word er met die kmstand geadverteerd. En niet ik kon dat zien maar de garage houder verzekerde mij nog nooit zulke versleten bougie's te hebben gezien. Zijn citaat was zonder de nap check ''het lijkt wel alsof ze er 2ton in zitten. En nog geen luttele minuten later kwamen we er achter dat het dus ook zo kon zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() Zoek het fijn uit met de desbetreffende garage, daar moet je zijn en niet hier! Joopie en Inge zijn ook alweer met de noorderzon vertrokken, gal spugen en wegwezen! Tja..
|
|
||||
|
||||
![]() Het is/wordt toch een garage/klant verhaal dus deze gaat op slot.
|