![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon gruwelijk gaaf |
|
||||
|
||||
![]() wat is er gaaf aan dan?als de achterwielen gewoon normaal hadden gestaan was ie imo dik geweest.en de achterbumper kijkt sip....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
amerikaans grapje, ik zie de lol er ook niet van in |
|
||||
|
||||
![]() Zit een gedeelde achteras onder
![]() maar dan nog staat t te schuin ja |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hebben ze dan ook de schokdempers eruit of de constructie van de wagen aangepast? Is toch echt geen gezicht zo'n extreem negatief camber ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke velgen zijn dat eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
![]() pepperpots
|
||||
|
||||
![]() Ja dat klopt maar daar heb je ook verschillende in toch?
Ik dacht gewoon ATS pepperpots maar ze lijken me breder. |
|
||||
|
||||
![]() Bas bied nog zn setje aan
|
||||
|
||||
![]() Dat waren centra pepperpots en die zijn verkocht als het goed is. Hart van de centra's steken verder naar buiten. Vind ik minder mooi
|
|
||||
|
||||
![]() die velgen zijn op veel auto's geleverd en van veel fabrikanten!
zijn ook op jeeps geleverd enzovoort heb er een heel stuk over gelezen op internet
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
welke velgen zijn dit ?? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou het niet weten, maar ze zijn wel heel erg tof!
|
|
|||
|
|||
![]() Melbers ?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik vind hem gewoon gaaf en die bumper krijg je heus wel netjes. en die wielen zo schuin tja moet je van houden zo beter. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij wel een uni-kleur voor een golf 1 te zijn.
Lijkt mij Manilagrün te zijn. Kleur kan ook anders overkomen door een warmere witbalans van de fotocamera.
|
|||
|
|||
![]() Santosgrün??
Edit die lijkt me veel te vel. Mischien PEAGREEN (VWL61H). Die lijkt me er wel op Last edited by staande golf : 05-09-2012 at 17:13. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()