![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voorkeur: kleur stratos blauw LA5Z
4 deurs Alles: geen deuken en roest / of goede staat / of nieuwstaat / of nieuw - Motorkap - Rechter voordeur - achterstrip om hemel op zn plaats te houden ( bij kofferbak/ dak) - Leren pookhoes netjes - Stuurwiel "Turbo Diesel" met 4 claxon knoppen ( LX) evt alleen midden plaatje met "Turbo Diesel" ook welkom) - raam-en deurrubbers - dakrubbers - geleide teflon stukjes voor stoelen De auto: Golf 2 4 deurs, TD, open dak, leren interieur. Doel: behoorlijk opknappen om er dagelijks mee te rijden. km stand 530.000, dus net even over de helft. reacties graag op robklugkist@hotmail.com |
|
|||
|
|||
![]() Ik sta ook open voor iemand die mijn tuf een weekje of 2 onderhanden wil nemen en hem omtovert tot iets bijna-nieuws......
|
|
|||
|
|||
![]() hallo, ik heb nog liggen: een motorkap, kleur zwart is van een 3 deurs maar past gewoon..
een rechter voordeur.. is van een 3 deurs(kleur zilver) weet niet of het past, raam en deurrubbers van een 3 deurs dakrubbers van een 3 deurs geleide teflon stukje voor stoelen (VOORSTOELEN) LAAT EVEN WETEN BIJ INTRESSSE VIA PB gr wilco Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Check your mail.