![]() |
|
|||
|
|||
![]() zeer mooie corrado!
grtz |
|
||||
|
||||
![]() bij de mk3 van emiel stonden de velgen heerlijk!
onder de corrado staan ze me veel beter dan ik verwacht ![]() nette wagen ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties jongens. Leuk om te horen.
Morgen de eerste meeting pakken met de Corrado dit jaar. Heb er zin in!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lalalllaal ![]() ![]() Dadelijk inderdaad de 1e meeting voor de rado dit jaar! Tot zo kerel ![]() Edit: En voor de verandering stond m'n zusje weer eens ingelogd #emiel-64 |
|
||||
|
||||
![]() Haha, zit niet te showen met andermans wielen zakkenwasser.
![]() Hier even een paar hele nette foto's van de Corrado op onze eigen One DUB meet & greet. Was een prima geslaagde dag vandaag. :tu: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Nee. serieus: hij staat er netjes bij zo! Nog een beetje geluk gehad met het weer? (..en op zo'n invalide-plek heb je nèt dat beetje extra ruimte erom heen ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Maak je niet druk Rene, normaal parkeer ik altijd netjes op de juiste vakken. Maar ja, deze keer maakte ik mij er eerlijk gezegd niet zo zorgen om. Deed ik het niet, deed een andere meeting bezoeker het wel.
![]() We hebben in ieder geval erg geluk gehad met het weer! Enkel een klein buitje aan het eind gehad. Dat had ik echt niet verwacht! Bedankt ook voor je compliment. ![]() Toevallig nog meningen over de wielen? Ik zit namelijk te denken om er een setje 17 inch Nothelle's onder te knopen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een leuk setje velgen opgehaald. Hier alvast een kleine preview. Van de week nog wat spacers bestellen en wat schroeven en dan ben ik denk ik wel tevreden.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie Nothelle's! zijn ze wel al 5 X 100, of moet je ook nog 'adapteren'?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() @ Vento Vice: Ze zijn 17'' 8J rondom, origineel 5x100 ja!
Nog even een net setje spacers aan zien te komen, wat meer stance geven en dan hoop ik er tevreden mee te zijn! (Dennis-mash)
|
||||
|
||||
![]() dik!! is mijn favo velg!!
|
||||
|
||||
![]() Gaaf die Nothelle's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel voor de leuke reacties. Ik denk dat dit blijvertjes gaan worden. ^^
|
||||
|
||||
![]() met jouw reputatie? eerst zien, dan geloven... maar zou mooi zijn!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, blijvertjes als in "een paar maand" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, ja ik heb het wel eens bij andere setjes geroepen. Maar ik vind dit gewoon echt goed bij de Corrado passen. Echt een wiel met klasse, en ook nog eens met de zelfde tijdsgeest als de Corrado.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je deze set wegdoet kom ik je persoonlijk afschieten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ok, hou ik je aan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag helaas wat pech gehad onderweg naar Dub-Inn. Net op de laatste afslag van de A50 voor Arnhem is mijn remleiding rechtsvoor geknapt. Gister beide remslangen aan de voorzijde vernieuwd aangezien deze beschadigd waren. De nieuwe remleiding heb ik allemaal deugdelijk gemonteerd dus ik zag geen reden van het knappen door een verkeerde montage. Lijkt dus op een fabrieksfout van de remslang.
Dus helaas niet aangekomen bij de Dub-Inn meeting met de Corrado. Heb hem direct terug naar huis gereden op de handrem en thuis de schade bekeken. De velg rechts voor is compleet aangetast door de remvloeistof dus opnieuw spuiten van de velg of velgen zal dus helaas wel moeten. ![]() Verder gelukkig geen schade op de lak van de Corrado zelf. Onderweg terug naar huis enkele malen gestopt om de zij kant van de auto schoon te maken met ontvetter. Dus daar heb ik nog geluk mee gehad.. Nu deze week de remslangen voor dus nogmaals opnieuw vervangen en hopen dat het nu wel goed gaat. De velgen zullen ook opnieuw gespoten of gecoat worden waarbij ook direct de 10 en 20mm spacers gemonteerd gaan worden. De Corrado is dus even uit de running voor een aantal weekjes denk ik.