![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste forummers,
Een maand of 2 geleden heb ik een auto gekocht, aangezien ik een klein beetje haast erbij had, en krap bij kas zat, heb ik een polotje steilheck uit 1994 gekocht. Eigenlijk was het niet de bedoeling om er iets aan te gaan doen,en ik wil er dus niet te veel in investeren, en gaan sparen voor een golf type 2.. maarja jullie weten hoe dat gaat. Dus hier Wat zijn de plannen, en wat is er al gebeurd. Koppakking vervangen (gebeurd) Dynamo vervangen (gebeurd) Verlagen (gebeurd) Koplampen geel (gebeurd) Achterlichten geheel rood (gebeurd, moet nog een keer opnieuw) Motorkap mat zwart rollen, en dambord plakken oranje (gebeurd) subwoofertje erin (gebeurd) stickerbom erop (gebeurd) Met de tijd misschien een set breedstaal. Dit is hoe het begon ![]() Een weekje later de koplampjes geel geplakt.. en een beetje geslepen hier en daar.. ![]() ![]() Na een paar ringen was de polo nog niet laag genoeg dus nog wat eraf gehaald, met dit als resultaat. ![]() Al snel bleek dat ik best genaaid ben, lekke koppakking en dynamo hield er na 2 dagen mee op. Kop eraf getrokken, nieuwe pakking ertussen, langs de sloop geweest voor een dynamotje. ![]() Dynamo pastte eerst niet, beugeltje pasgemaakt, en toen werkte dat ook weer. Ik wou graag een lip onder mn bumper, dus heb ik een 2 delige g60 lip opgehaald. ![]() Dit mocht helaas niet lang duren, ik reed de werkplaats uit en reed onvermijdelijk de halve lip eraf. Dus toen een andere lip opgesnort van mn broer, simpel flexibel lipje. In de pauze even 5 boutjes los, lipje eronder genageld. ![]() ![]() Allerlei leuke ideen in mijn hoofd dus een blik verf opgehaald. ![]() ![]() Met broer richting joure, onderweg nog wat leuke plaatjes kunnen schieten. ![]() ![]() ![]() Eenmaal in joure aangekomen.. ![]() ![]() Pakketje aangekomen ![]() ![]() Voor: ![]() Na ![]() ![]() ![]() ------------------------------------------------------------------- Weer even wat plaatjes... Tankklepje ook geplakt inmiddels ![]() En kofferklep stripje ![]() ![]() ![]() Stickerbomb is verleden tijd, hij liet helemaal los door de regen, ik had er minstens 5 lagen blanke lak overheen moeten doen.... Imperiaal is te koop btw, zie foto 6 Dat was het voor nu... Reacties zijn welkom Grt Jurre Last edited by Jurregti : 11-05-2012 at 11:42. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar foto's
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() klopt, maar op 1 of andere manier ligt hij altijd vol met rotzooi haha
|
|
||||
|
||||
![]() FOTOS gevraagd
![]() /Edit ![]() Hier alvast even een foto bij huize henni op de oprit.. Last edited by Dude46 : 29-03-2012 at 20:11. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg leuk! Koplampen gespoten of beplakt?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Koplampen zijn geplakt, ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, maar veren afzagen om te verlagen...?
|
|||
|
|||
![]() knaller!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Low budget project ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dus setje extra veren scoren en die even wisselen voor apk. gelukkig heb je nog ff apk geloof ik he? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tot oktober, dus als iemand wat heeft liggen.. hoor ik het graag,ook zou ik nog een ander stuur in de polo willen, iets sportiever, het liefst nog plug and play iemand die daar meer van weet? Thx |
|
|||
|
|||
![]() leuk hoor!! waar heb je dat vel Stickerbomb gescoord?
|
|
|||
|
|||
![]() Stickerbomb komt van bol.com, je kan ook vanuit duitsland stickerbomb folie laten komen alleen is belachelijk duur, dit boekje was 20e en was precies genoeg voor dit paneel
|
|
|||
|
|||
![]() Toch niet zo'n aanrader, nu dat het hier even flink regent zijn de stickers doorweekt, had al glanslak gehaald, maar was er nog niet aan toe gekomen.
Nu maar hopen dat het snel opdroogt en dat de lak er alsnog overheen kan.. |