![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weinig gewicht he zo,n klein ding ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laag en breed, zo hoort het.
![]() @ VWmotorsport, tis niet lullig bedoeld, maar elk commentaar/post die ik van jou lees, gaat over lelijke wielen ![]() Velgen issue ?
|
||||
|
||||
![]() Word wel weer een leuk ding Nigel!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zijn leuke wagens ja en de G40 hoort gewoon in deze kleur vind ik.
Tijd terug ook voor eentje wezen kijken voor erbij maar helemaal naar Enschede voor niks gereden helaas. Ronal Turbo vind ik mooi onder de G40 staan zelf. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke waggel Nigel!
Plannen klonken in elk geval goed!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() nice wagentje, zal vast goed komen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties iedereen
![]() Gister eventjes de andere lader erop geschroeft en het wagentje loopt weer prima, hij heeft toch weer wat meer power nu. Nu ik weet dat de lader goed is kan ik langzaam eens opzoek naar een leuke chip/poeli combinatie ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal inderdaad wel erg gave auto worden met die velgen er onder !
maar een 80/80 verlaging met et15 ![]() ik heb et25 en dat geeft met 40 verlaging aan de achterkant al wel eens problemen ![]() Last edited by appie : 27-02-2012 at 20:01. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die wielranden zullen rondom worden omgerold ![]() Met standaard wielkasten zal het weinig kan van slagen hebben inderdaad...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan heb ik niks gezegd ![]() kom je ook met de g40 naar de polo meeting 15 april ? http://www.polotreffen.nl/ dan kunnen we ze naast elkaar zetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal er eens over nadenken... Normaal ga ik alleen naar de wat grotere VW meetings aangezien de rest van de groep allemaal ander spul dan polo rijdt ![]() En echt meetingwaardig zal de polo niet zijn trouwens ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
polo is polo en die is altijd meetingwaardig ![]() hoe meer polo`s hoe gezelliger toch ? denk er maar eens goed over na ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een splinternieuwe Fischer cassettedeck mogen ontvangen
![]() ![]() En de reden dat ik opzoek was naar een cassettedeck: ![]() Het is een digitale boost en olietemperatuurmeter, dan weet ik tenminste wanneer de motor op temperatuur is en hoeveel druk de lader levert. Binnenkort eens gaan knutselen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb precies dezelfde auto gehad jaren geleden.
Er lagen ook Steffan's onder, wat een beest van een auto was dat ik meen 180pk met wat aanpassingen. Heb nog steeds spijt dat hij weg is. Zal eens een foto zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is prettig rijden idd, vooral als hij straks een plat ligt met een kleinere poeli en chip ![]() @bas74: Dan heb je aardig wat aangepast om er 180pk uit te krijgen! Ben benieuwd naar de foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was destijds leuk ja, ik had ook dezelfde. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Blijft toch jeuken he Nigel !!
Maar weer goed opweg hoor !!
|
||||
|
||||
![]() Was al gedaan voordat ik hem kocht, zat uitdraai van JD bij.
Ik meen poeli, chip, nokkenas en uitlaat. Was idd een leuke tijd Ralph!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt Fred, het blijft een hobby he ![]()