![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Mijn 1.3NZ loopt sinds de kou hoog stationair rond de 2000 toeren maar als ik in de 1 rijd loopt hij moeiteloos 1000toeren en als ik dan de koppeling weer indruk vliegt hij gelijk omhoog. Iemand enig idee?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Extraluchtschuif die blijft hangen
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Waar zit deze?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Aan de inlaatzijde
Als ik het goed zeg tussen de 2e en 3e cilinder Zit een kabel aan met zwarte stekker en een paar slangen Als je de rubberslang dicht knijpt bij warme motor moet de motor lager in toeren gaan lopen [mits dit het probleem is] |
#5
|
|||
|
|||
![]() Zal het morgen even proberen
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Gebeurde niks met warme motor.. Het is al minder geworden sinds het weer wat warmer word zit nu rond de 1500rpm
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lekage in slang van lmm naar gasklep
Lmm die wat stroef gaat op het einde Stationaair schroef die wat uitgedraaid is Benzinedrukregelaar Blauwe temp.sensor |
#8
|
|||
|
|||
![]() Stationair schroef was inderdaad los getrild loopt nu weer top heb hem op 1000 tpm stationair gesteld maar is dit te hoog of te laag? het klonk mij wel goed in de oren
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Mag nog wel iets lager
850/900 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Oke had mooi weekendje vrij dus de golf staat er weer goed bij. Binnenkort maar schroefsetje en MIM velgjes er onder
![]() |