|
|||
|
|||
vw notchback 1969
Notchback van 1969
Belgische papieren body-off restauratie Alles nieuw van mekaniek: nieuwe roulementen, nieuwe flexibels, nieuwe remleidingen, nieuwe hoordrempomp,... Nieuwe mondo uitlaat Motor is een 1641. Gasburners met nieuwe banden en vergulde centercaps vooraan smartbanden 145/65/15 achteraan 175/65/15 VDO toerenteller nieuwe veringen Alle sloten gepolierd nieuwe tapijten van TMI (compleet) rode achterlichten, witte pinkers. Chassis is gezandstraald geweest en gemetalliseerd. Er zijn vast en zeker nog dingen die ik nog vergeten ben. Vele foto's van de restauratie beschikbaar. Tot nu toe nog niet gezien geweest op treffens. Zou hem eventueel verkopen om plaats te maken voor een ander project. Geen onzinbiedingen a.u.b., dan blijf ik er liever zelf mee rijden!! [/quote] |
|
|||
|
|||
Prijs: 8500 euro
|
|
|||
|
|||
Ook eventueel te ruil tegen fridolin. Met of zonder opleg.
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
vw notchback
hallo Ide,
Toevallig geen interesse in een golf 1 uit 1983, er is een beetje werk aan maar rijdt perfect. Ik vind die notchback echt een extreem mooie wagen en ben op zoek naar iets anders. Ik heb gemerkt dat u een o-plaat heeft, kan de wagen eventueel gekeurd worden voor vast gebruik? |
|
|||
|
|||
Quote:
topic is bijna 4 jaar oud! ga er maar vanuit dat hij allang verkocht is!
|
|||
|
|||
ah serieus, wel spijtig
heb hem op foto in mijn gsm van de vw-meeting in lier deze zomer met andere plaat. dus zal hij idd wel verpatst zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad. Ik heb deze verkocht en is al nogmaals verkocht geweest. Heb er soms ook wel spijt van. Heb er vele uren aan gespendeerd om deze te restaureren. Maar helaas, keuzes maken hé. Maar deze kon uiteraard gekeurd worden voor dagelijks gebruik. Maar doet er niet meer toe, mag slotje op. |