![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik heb zelf een golf 4 (1999) ik heb een verlaginsset van Vmaxx maar ik kan deze vanvoor niet volledig omlaag leggen omdat ik dan rechtsvoor met de cardan op het carrosserie raak. Zijn hier oplossingen voor? ik heb al gehoord van het notchen maar is het waar dat als ze dit zien op de keuring (België) dat je sowieso verbod tot verkeer krijgt? is het mogelijk een dunnere cardan te steken of andere oplossingen? Alvast bedankt ! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Je kan hem ook hoger schroeven maar dunnere assen heb je volgens mij niet.
En dan zou dit ook niet echt veel helpen lijkt mij.
__________________
Jetta mk2 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Er is maar 1 oplossing als je goed plat wil, NOTCH!
Wil je dat niet om wat voor reden dan ook...jammer houd het op, dunne assen zullen er best zijn custom made of voor race doeleinden maar die zijn vaak heel prijzig en of het echt zo veel uitmaakt ik denk het niet. |
#4
|
|||
|
|||
![]() v6 stabistang monteren
__________________
Vw Golf TDI 1985 ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() v6 stabistang monteren
__________________ Vw Golf 1.6 Automaat 1985 ----> TDI Reply With Quote Of niet lager gaan dan 4 cm.. |
#6
|
|||
|
|||
![]() maar ik kan deze vanvoor niet volledig omlaag leggen omdat ik dan rechtsvoor met de cardan op het carrosserie raak.
Dat heeft dus niets met de stabilisatie stang te maken
__________________
Jetta mk2 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Je raakt juist niet de carosserie, maar de stabilisatorstang.
Een stabi van een Mk4 (benz, diesel) gaat over de aandrijfas heen, en die van een Mk4 V6 gaat tussen de aandrijfas en draagarm door. Als je dan lager gaat raak je dus niet meer de stabi, je 'laagte' zal dan idd bepaald worden door de carosserie. Als je dat ook nog wilt voorkomen ontkom je niet aan een framenotch. Stabi van een benz./diesel: ![]() Te lang doorrijden (Joentje ![]() ![]() Stabi van een V6 : ![]()
__________________
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
__________________
www.dubclub-online.nl |
#10
|
|||
|
|||
![]() sorry voor de off-topic maar als ik voor een klap een euro kreeg was ik nu stinkend rijk!
![]()
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Moet je maar is blijven kijken, op een gegeven moment stopt hij en steekt hij z'n tong uit .. echt heel grappig
![]()
__________________
www.dubclub-online.nl |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha idd! Grappig |
#13
|
|||
|
|||
![]() Hoe zit dat met notchen en apk? niet echt een probleem lijkt mij omdat veel mensen dit hebben?
__________________
De vraag des levens: Gaan we door, of slaan we af? Voor de meesten is het: Slaan we door, of gaan we af? |
#14
|
||||
|
||||
![]() Theoretisch, apk afkeur.
Je mag niet aan je chassis/kokerbalken etc lassen/slijpen etc. Of ze het zien ? Als het netjes gedaan word en het bijna niet van origineel te onderscheiden is nee. Dat is een gok die je zult moeten durven nemen. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoezo niet? roestschade mag je toch ook lassen, en dan heeft het ook niet dezelfde vorm, bij het oplassen van een plaat moet dan volgens de apk wel dezelfde dikte gebruiken
__________________
Golf MKIV gti under construction ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Qua verlaging is in de voorgaande posts duidelijk geantwoord.
Wat betreft Belgische keuring : ALS ze het zien idd verboden tot verkeer. Volgens de letter van de wet mag je dan zelfs niet meer naar huis rijden. Om hem dan nog gekeurd te krijgen... zeker niet simpel... maar het blijft natuurlijk gaan over "ALS ze het zien..." Geluk of pech... ![]() grts
__________________
***Proud member of VAG_Konzept*** ***Bags Are For Groceries !!!*** ***People hate mk3's, that's why we love them ![]() ...als Kind mal in die Ölwanne gefallen... ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat mag inderdaad, als je maar de originele constructie vorm etc in takt houd of terug brengt. Maar een half maatje uit je balk halen met een diameter van 10 cm of meer en dus de originele constructie aanpast mag niet. |
#18
|
|||
|
|||
![]() Klinkt logisch wat je zegt Boss, maarja voor goed verlagen is altijd al een portie lef nodig geweest.
__________________
De vraag des levens: Gaan we door, of slaan we af? Voor de meesten is het: Slaan we door, of gaan we af? |
#19
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad ! Dat is het ook gewoon, als je het heel netjes laat doen en er geen lasnaden etc meer zichtbaar zijn en het netjes in de kleur laat spuiten, lekker rijden word het weer net zo vies als normaal denk ik niet dat iemand het zal opmerken.
Gokje op zijn tijd ![]() |