![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze staat nu bij mij in de garage:
Rallye nr 082 Eigenaar: Mike Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB??? Motornummer: 1H Kenteken: PN-FL-66 Kleur: Grün Perleffekt (LC6V) |
|
|||
|
|||
![]() Wie weet wat de kilometerstand was van rallye 061 voor de motorswap
En hoe liep de orginele motor voor de uitbouw Ga deze motor gebruiken voor me eigen rallye Hoor het graag gr rob |
|
|||
|
|||
![]() Na 7 jaar heelveel plezier te hebben beleefd aan mijn Rallye is hij verkocht en zal hij snel naar zijn nieuwe eigenaar in Engeland gaan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Proficiat met de verkoop
![]() Nu alleen hopen dat deze Engelsman zich wel aan de afspraken houdt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja hopelijk verloopt nu met deze engelsman wel alles volgens plan.
Tot vrijdag. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoop ik ook, maar gelukkig heb ik de aanbetaling al binnen. Volgende week komt de engelse dame hem ophalen.
|
||||
|
||||
![]() Een dame... Eens wat anders!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Rallye nr 017
![]() Mijn Rallye is vandaag door zijn nieuwe eigenaar opgehaald en mag verplaatst worden naar het Engelse deel ![]()
|
|||
|
|||
![]() Rallye073 is een 20VT APX met een ontsteking op de db zijde van kloosterman.
Deze stond vorige jaar te koop en was daarmee proef aan het rijden. Druk kam niet hoger dan 0,1 bar en die gast maar blijven proberen en proberen tot die opeens 1,8 bar piekte en de motor plofte ![]() Hele dag voor niks daar gestaan helaas. Zoiezo zit daar dus geen 1H motor meer in ![]() Ik zal deze week ff foto posten ervan hoe ik hem toen aantrof toen ik er was wezen kijken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kwam hem tegen in Duinkerken op weg naar de boot.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gezien jou forumnaam.... bent jij ook in het bezit van een Rallye...? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even een hulp vraagje.
Ik ben opzoek naar de eigenaar van de Donker Blauwe Golf G60 uit zoetermeer. hij rijd nu met dichte velgen ik weet niet welk soort. wie oh wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat klopt en die staat er nog niet tussen :P |
|
|||
|
|||
![]() Nummer 7 ook verkocht denk ik 2 dagen geleden
|
|||
|
|||
![]() Rally nr 012 is niet meer van Hakan , deze had toendertijd ene Jurgen gekocht die veel verkoopt op marktplaats.
Zo was deze als laatste : Ik had van Hakan zn broer mijn Wob gekocht vroeger en van Hakan heb ik de velgen van de Rallye over genomen en het interieur aangezien de Rallye verkocht was zonder die spullen.
|
|||
|
|||
![]() nummer 12 en 85 zijn van mij,
de 20vt uit de rode is eruit, was helemaal verknoeit, ligt nu een 2.0 tfsi in, loopt nog niet... de andere is nog vrij origineel en word helemaal gespoten, netjes en origineel gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is nog eens een binnenkomer, welkom hier
![]() En we willen ook wel graag foto's zien ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tijd dat het lijstje weer up to date wordt gebracht
![]()
|
||||
|
||||
![]() En bij deze dan (eindelijk) weer een update:
* Rallye 043, eigenaar gewijzigd * Rallye 016, verhuisd naar belgische thread (Rallye 010) * Rallye 016, lege plek vervangen door Rallye 086 * Rallye 007, eigenaar gewijzigd * Rallye 053, kleur gewijzigd (Ik heb gehoord dat deze auto naar Belgie is verkocht, kan iemand dat bevestigen?) * Rallye 017, verhuisd naar UK thread (Rallye 104) * Rallye 017, lege plek vervangen door spot van de 35-JBN-9 * Rallye 017, foto toegevoegd * Rallye 012, kenteken toegevoegd * Rallye 020, eigenaar gewijzigd * Rallye 020, kleurnummer gewijzigd * Rallye 025, verhuisd naar DE thread (Rallye 014) * Rallye 025, lege plek vervangen door Rallye 085 * Rallye 085, toegevoegd aan register * Rallye 082, eigenaar gewijzigd * Rallye 012, eigenaar gewijzigd * Rallye 025, eigenaar gewijzigd Tevens nog een actuele foto van Rallye 020: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog een aanvulling van mijn kant, de VR6T is verkocht en wordt vervangen door een 20VT.
|