![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oké gaaf! Dan ben ik ook zeker van de partij!
Groetjes Lisanne |
|
||||
|
||||
![]() heb er zin in :p nog wat stickers besteld voor de ibiza.. hopen dat ze voor de 26e binnen zijn
![]() |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Als ik het allemaal zo lees, beloofd dit weer een super meeting te worden. Je kan haast niet anders meer verwachten van de Friezen. Als je de meetings in Friesland gewend bent kan het alleen nog maar tegenvallen ![]() Guido, reserveer je een plekje naast jullie F&I? ![]() ![]() In ieder geval ben ik erbij ![]() Tot de 26e! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tuurlijk is het zo zoals je leest ![]() ![]() ![]() Jij bent iig ook lekker positief Jarno ![]() Friesland staat meestal garant voor mooie/Dikke/Gezellige meeting's idd,jij kan daar inmiddels zelf over meepraten ![]() ![]() Geordend de Fire&Ice Golfjes naast elkaar parkeren zal moeilijk gaan denk ik ![]() Maar ik zou zeggen kom op tijd (dwz rond 10:00!) dan is er genoeg plek ![]() Zou mooi zijn dat er (net als vorig jaar) weer een paar mooie Fire&Ice'jes staan.... ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 18-06-2011 at 19:47. |
|
||||
|
||||
![]() ill be there too, G60 staat weer kalar alleen nog wat poetswerk
![]() eens kijke hoelaat we daar zullen zijn het is een aardige rit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() schroefset is binnen nu.
![]() en zit er al onder ![]() maar is nog niet laag genoeg morgen even veranderen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nog niet laag genoeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij moet eerst nog wel even uit de garage zeker? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voorbumper is gespoten. Deze komt er van de week onder. Hopelijk is de achterbumper met trekhaak dan ook klaar maar zal allemaal wel krap in tijd worden denk ik.... Heb er in ieder geval zin in!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() rijden er mensen uit brabant hierheen???
Lijkt mij wel een erg leuke meet! Gr Bart |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DAT DENK IK WEL ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja idd ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aanwezig met de Kever!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog maar eens de ponsoren en standhouders plaatsen. zodat als er nog iemand is die een afspraak met één van de standhouders wil maken dit nog rustig kan bekijken.
de Hoofdsponser is net zo als andere jaren Biddle uit Kootstertille overige sponsoren Auto Bourguignon audi/vw dealer in Leeuwarden Otto Elzinga Reclame Dit zijn op dit moment de standhouders die aanwezig zullen zijn Garage Zuur uit Zuidwolde met mobiele testbank www.zuurzuidwolde.nl Theo Schooneman uit Bovenkarspel www.vw-wobshop.nl Mobiel poetsbedrijf uit Kollum www.mobielpoetsbedrijf.nl Jagersma auto miniaturen uit Drogeham www.jagersmaminiaturen.nl ASP Airco Service Point uit Haulerwijk www.aircoservicepoint.nl Jeroen Rison Volkswagen onderdelen 0620010858/0229299942 JPS Works of Art Arjan Joostema www.jps-worksofart.nl Ronny Douma met special paint en meer www.rdgraphics.nl Auke de Vries Chipsaway www.chipsawaykollum.nl De Dûkendokter www.dukendokter.nl Chipmeister voor het tunen van uw V.A.G auto www.chipmeister.nl Reitsma met G2/G3 gas instalatie's nieuwe remvoering en nieuwe originele radiateurs voor eventueel vooraf bestellen kunt u telefonisch contackt opnemen 0511-423005/0643905182 Stroeve motorsport uit hardenberg www.stroevemotorsport.nl esrij voor al uw audio en tuning matriaal www.esrij.nl Care Leeuwarden leeuwarden@care-schadeservice.nl |
|
|||
|
|||
![]() ik kom ook hoop wel dat ik een goed plekje krijg. tot zondag
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je optijd aanwezig bent heb je zeker een mooi plekje, ik weet niet of je vorig jaar ook aanwezig was, maar we beginnen nu voor op het terein, dus de eersten die aankomen hebben een plekje voor bij de showroom van de VW/Audi dealer, daarna werken we naar achteren toe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goede tip voor zondag dus ik ben vroeg dus zet de koffie maar klaar om 9.30 uur dan ben ik er. haha
|