![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() klik dan ook ff op alle advententies die heeft nog meer chrome!
auto is vast niet van hem zelf . groeten
|
||||
|
||||
![]() ah ok, gaat om de bumper.. voor 125 euro terwijl ie bij Hartsant voor de helft te krijgen is :p
|
||||
|
||||
![]() die achterbumper hebben we laatst op de sloop gehaald....5 euro..incl. trekhaak en alle toebehoren..
|
|||
|
|||
![]() @ M.I.V.W. Gelukkig ben ik verzekeringsadviseur, zou bij VVS ook nog wel kunnen!
Maar ga de R32 niet aan laten tekenen op mijn kenteken. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de auto wel relaxt.. en de zwarte wielen, gewoon zo laten...
niemand verwacht zo'n motor in een "simpel" golfje bij het stoplicht :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wanneer ik tijd en zin heb. de tijd dat is een probleem. ![]()
|
|||
|
|||
![]() prachtig
op TB's vond ik hem al lekker nu met de R32 ook wel funny |
|
||||
|
||||
![]() Dit is toch gewoon een geweldige Sjakie!!
In 1 woord geweldig. Ik vind het superstrak dat iemand dit voor elkaar krijgt. En omkeuren zou ik persoonlijk niet doen. 6cil is volgens mij wel voldoende op kenteken. Ik ben wel is benieuwd hoe dit ding knalt ![]() ![]() ![]() Volgens mij ga je toch best wel veel bakkie's de sporen geven! Leve de achterkant van de Golf. Zo zullen velen hem ervaren ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes gespoten trouwens, hoop dat ie van becky ook zo netjes word.
|
|||
|
|||
![]() heel mooie wagen!!
![]() de blok ligt er mooi in , enkel de luchtfilterbak ligt maar lelijk vind ik persoonlijk |
|
||||
|
||||
![]() ga je der ook mee sprinten en zoja waar welke meetings?
dan sta ik vooraan lol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Echt een geweldige auto.
De kleur vind ik super, is alleen erg wennen vergeleken met de groene kleur die de auto eerst had. En dat motorblok in een 2..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja dat gaat zeker wel van zijn plekje maar het beestje is al gewend aan 6 ramstampers in zijn motor ruimte.
rijd hij nu al trouwens naar mijn weten staat ie nog steeds stil?? |
|
||||
|
||||
![]() Allememachies... wat een ding! Die kleur is echt veel beter dan die gore groene kleur die er eerst op zat! (Ik zeur ff mee!) Nee echt super auto golf 2 R32, weinig die je dat nadoen hier op 't forum. (Pervekt!)
|
||||
|
||||
![]() vindt die filterbox die je er nu op hebt niks,doet afbraak aan de aanblik van het r32 blok.
|
|
||||
|
||||
![]() Is misschien wel inmiddels veranderd, we zijn immers een half jaar verder (na de laatste post in deze topic)!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd wanneer meneer een bezoekje doet aan HGP.
Die slordige 241 pk gaat immers ooit eens vervelen |
|
||||
|
||||
![]() dikke sjittt
|
|
||||
|
||||
![]() Respect voor de R32!
Maar mijn voorkeur gaat toch meer uit naar de oude looks (van Ron)... :o Misschien dat ie er nu 10 keer beter uit ziet natuurlijk ![]() |