![]() |
|
|||
|
|||
![]() geweldig ding zo.
Rijdt volgens mij geen nettere rond respect voor het werk.
|
|||
|
|||
![]() echt prachtig!
|
|
||||
|
||||
![]() Geweldig!!! wat zijn de plannen voor de motor?
|
||||
|
||||
![]() Woooow.. Geen woorden kunnen vertellen hoe geweldig deze bus is! Hiermee ben je toch bang om op de weg te rijden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat mega nette bus. Echt prachtig.
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat de goede kant uit Keverpech! Wordt echt een lekkere bus zo! Ik hoor ook de sceptici niet meer brullen trouwens, haha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super toffe comments!! Bedankt! Dat motiveert weer om verder te gaan
|
|
|||
|
|||
![]() Prachtige bus man
Ik denk dat de VW fabriek er jaloers op wordt.
|
||||
|
||||
![]() Thanks!!
Update: Toch geprobeerd de bekleding te fixen en hoewel het niet 100% onzichtbaar is ben ik er tevreden over. ![]() Mooie rode koni's rondom geplaatst. ![]() Wat stofjes weg laten poetsen: ![]() En twee schrale plekken bij laten werken: ![]() Toen kon eindelijk de luchtbox af worden gebouwd. De klep had ik al eerder gestraald, gelakt en voorzien van een nieuw rubber: ![]() ![]() En niet geheel onbelangrijk.... de motor! Samen met Leon (van www.volksaddiction.nl) het carter gesplitst om daarna ermee langs de expert te gaan. Het blok heeft een nieuwe nokkenas nodig, krukaslagers, nokkenaslagers en drijfstanglagers. Tevens laat ik de krukas met het vliegwiel n alles balanceren om straks een mooi rustig lopend blok te krijgen. ![]() Terwijl dat allemaal gedaan wordt ga ik binnenkort maar eens aan de laadruimte beginnen!! |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal weer toppie uit Erwin!
|
||||
|
||||
![]() Uber !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Holy holy shit, wat is dit een ongelooflijke dikke T1. Niet normaal tot in de kleinste details super aangepakt echt topperdetop.
Mag ook wel na zoveel jaren werk, heel veel respect voor dit werk en ben vet jaloers, die wielen zijn ook tof zo. Hoop hem gauw te mogen bewonderen op een meeting dit jaar. Super ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat voor blokje wordt het, Erwin?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat ie op volksdub2011 "live" te zien is ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! Quote:
Blok is een 1600 enkelpoorts. Niks spannends maar gewoon zuinig en betrouwbaar. Quote:
Als ik nog geld heb voor benzine als dit ding straks eindelijk af is... ![]() Wanneer is ´t ergens? |
|
||||
|
||||
![]() Super mooi project joh!!
|
||||
|
||||
![]() Passagiersdeur is af! Inclusief het originele "Smierplan"
Bestuurderskant kan pas als de bus wat opzij kan anders krijg ik de deurvanger niet gemonteerd omdat de deur niet ver genoeg open kan :| Deurpanelen en paneel voor de klep bekleden. En geplaatst: Detail van 't koord aan de klep om deze van binnenuit te kunnen openen Ook alvast begonnen aan de afwerking van de bulkhead. |
|
||||
|
||||
![]() Schiet al mooi op en tot nu toe een super resultaat.
![]() Doe je alles zelf. |
|
||||
|
||||
![]() echt mooi al die details en de bus zo mooi opgebouwd te zien worden!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik doe zo goed als alles zelf.
Het enige wat ik heb laten doen/laat doen is: - Spuitwerk (onderkant en alle zwarte delen wel zelf gedaan) - machinaalwerk aan de motor (balanceren e.d.) - En een raampje heb ik dicht laten lassen. Verder heb ik b.v. alles incl. het overige laswerk zelf gedaan. Vind het ook het tofste om alles te zelf doen! Dan pas wordt het echt MIJN bus! |