![]() |
|
||||
|
||||
![]() Frank, complimenten kerel voor de mooie en grondige aanpak!
Ziet er echt puik uit. Ik heb mijn kooi jaren geleden bij MTM laten maken. Echt goed werk! Om voor één kooi alle machines aan te schaffen en uit te gaan zoek hoe en waar alles moet komen is echt geen doen. Heren, als je een buizenbuiger hebt wil niet zeggen dat je buizen kunt buigen. En zonder buizenuitslijper wordt een uitgebreide rolkooi bouwen echt onbegonnen werk ![]() Keep up the good work! Ben echt benieuwd. Ga je dit jaar een keer mee naar trackday op NS, Spa of Zolder om de sfeer weer eens te proeven?
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
![]() ik heb een aantal kooienbouwers inmiddels gemaild om een prijsopgaaf, dus we wachten even af! Quote:
lijkt me een goed plan, hebben jullie al datums gepland? |
|
||||
|
||||
![]() Zo, pookgat dichtgemaakt, 4 gaatjes geboord voor de shifter en aan de onderzijde 4 moertjes gelast, nu alleen de andere doorgang nog effe netjes maken.
En ik hoef nu toch niet meer bij de onderkant te wezen dus heb effe een ander framepje gebouwd waar ie op kan staan op een lekkere werk hoogte. Ook zo gemaakt dat alle onderdelen van de auto er nog op kunnen
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 09-01-2011 at 16:56. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk ook eens bij www.pleie-sport.de daar komt mijn kooi ook vandaan past goe en is van prijs ook best goed na 4 weken thuis geleverd kooien inlassen doen ze ook en ligt niet te ver van de grens af mooi project |
|
||||
|
||||
![]() Zo, motor er met de 5-bak effe ingehangen, kon ik de baksteun effe testen en gelijk de shifter doorgang afmaken
Die past! ![]() ![]() Doorgang ook klaar: ![]() Ook nog wat nieuwe spullen binnen gekregen, plaatjes om straks de oogbouten voor de gordels aan te monteren ![]() Stuurtje ![]() "Superleggero" extra licht ![]() ![]() Quick release ![]() ![]() en heb ook nog een paar gordels besteld, kan alleen nog wel effe duren voordat die binnen zijn want ze zijn tergend traag met hun mail beantwoorden ![]() ![]() Overigens heb ik besloten de rolkooi bij Roma tuning te laten maken, die gaf aan de stoel eerst erin te bouwen en daarna de kooi, zodat de kooi echt op maat gemaakt kon worden (en je dus bijvoorbeeld niet met je ellebogen tegen het kruis in de deur zit) dus nu eerst de zitpositie bepalen en dan kan ie naar Roma! |
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit!
|
|
||||
|
||||
![]() die baksteun is echt om op te kwijlen,superwerk gewoon
|
|
||||
|
||||
![]() echt knap project dit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Man Frank wat 'n mooi spul allemaal!
Kan niet wachten tot je dat ding hier voor de deur parkeert en de sleutels door de bus vallen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Echt heel netjes allemaal!
Wel het stuur lekker dicht op je hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de complimenten, houd me gemotiveerd!
@Breadfan, ik denk dat je dan lang kan wachten ![]() @JerryGT, uiteraard! stuur komt een cm of 10-15 naar achter denk ik heb overigens bovenstaande quick release weer terug gestuurd, het opstaande randje wat er opzit is te groot om het contactslot overheen te schuiven, afdraaien gaat ook niet want dat randje zorgt ervoor dat ie spelingvrij is. maar ruil m voor deze, die kun je op een standaard sportstuurnaaf zetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Frank, nog geen datums gepland. Dat gaat meestal spontaan.
Maar als er en bekend is laat ik het je weten en zal ook op het fforum posten dan. Vorderingen zien er goed uit! TOP
|
||||
|
||||
![]() super bezig man! echt heel gaaf... steun is ook echt
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke ik hou t in de gaten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga je die platen voor de gordels vast lassen? Of zet je ze lost tegen de bodem aan?
Ik heb ze ook in de polo en kan je vertellen dat het er van onder niet zo netjes uitziet als je ze er los tegenaan klemt, vooral omdat de bodem niet vlak is. Misschien iets om over na te denken gezien je hoge standaard van afwerking. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() thanks voor de tip, worden gelast
![]() |
|
|||
|
|||
![]() knap werk
![]() deze blijf ik zeker volgen |
|
|||
|
|||
![]() Frank als je dan alles zo netjes maakt, en je misschien een tas geld ergens hebt liggen..
Dit vindt ik persoonlijk hele mooie kooien.. (heb voor mijn keefje er ook eentje besteld...) www.heigo.de verders wederom mooi werk hierzo, oog voor detail een 10 plus?
|
||||
|
||||
![]() Thanks! Heigo zijn ook mooie kooien inderdaad, maar vertrouw erop dat Roma een heel mooie kooi voor me gaat maken!
vanaaf de zitpositie bepaald en een begin gemaakt met de stoelsteunen, moet zeggen voelde goed om er weer eens in te zitten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die versnellingsbaksteun en die shifter + doorvoer: NICE!