![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij te koop mijn origineel nederlandse Golf type 1 1.8 GTI.
Km. stand 156.540 APK tot augustus 2012 Auto verkeert in topstaat! Heeft altijd binnengestaan en komt niet buiten als het regent! Onlangs gedaan: Accu vervangen Nieuwe banden Olie + filters vervangen Nieuwe schokdempers + veren Versnellingsbakolie vervangen Distributieriem is vervangen bij 117.000 km. Vraagprijs: VERKOCHT! ![]() ![]()
Polo R WRC Mercedes CLA AMG Audi A1 Last edited by meer : 26-07-2011 at 15:15. |
|
||||
|
||||
![]() upje voor deze keurige golf
|
||||
|
||||
![]() Ik zou dat "toon op de kaart" even uitzetten op mp, mooi exemplaar!
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Jaloers! Wat zou ik deze graag willen hebben! Alleen is me GOLF1 budget niet toereikend. Concourstaat lijkt me zo...! Ik snap niet dat je deze verkoopt! Greetz Rico |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er zijn zat mensen die net zo lang op google streetview blijven zoeken om die wagen even op te halen ! Nieuwveen is niet zo groot ! |
|
||||
|
||||
![]() Maar als hij binnen staat word het erg lastig.
Of net op dat moment toen de wagen van streetview langskwam de auto niet op zijn plaats stond.
|
||||
|
||||
![]() inruil mogelijk?
|
|
||||
|
||||
![]() Zo.... "toon op kaart" uitgezet!
Bedankt voor de tip ![]() Auto staat gelukkig in garage met alarm en er staat altijd nog een auto voor. Maar je weet het nooit natuurlijk. Reden van verkoop is dat ik de auto van de zaak niet meer aan de belasting wil opgeven, en een leuke klassieker zoek waarmee ik ook mee kan/wil rijden als het wat slechter weer is.
|
||||
|
||||
![]() originele stickers nog aanwezig in kofferruimte/deurstijl/...
spoiler achteraan geschroefd of gekleefd? originele lak of opnieuw gelakt? ooit aan gelast geweest? |
|
||||
|
||||
![]() Goedemiddag,
Nee, geschroefd, gespoten, geen idee.... De auto is 28 jaar oud, zou gek zijn als er nooit iets aan is gedaan.....
|
||||
|
||||
![]() Even een zaterdag upje.....
|
||||
|
||||
![]() Up
|
||||
|
||||
![]() Zo... Ik heb de auto een tijdje niet te koop gehad, omdat ik nog geen andere auto had. Maar inmiddels een leuke daily gevonden. Dus...
Nieuwe prijs... Nieuwe up!!... sla je slag!
|
||||
|
||||
![]() Verkocht onder voorbehoud!
|
||||
|
||||
![]() Verkocht, mag slotje op!
|
||||