![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
185/45 is iets hoger dan 195/45.
|
||||
|
||||
![]() 195/50 is lager dan 185/55 en staat ook veel beter.met zo'n dikke band moet je niet gaan stretchen dat staat als een dildo op een appeltaart.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee gerben
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik gebruikte dat zelfde omreken ding,had alleen de maten omgedraaid haha,my bad....
en gewoon stug typen zonder dat de fout doordringt ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zeg even een bakkie koffie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat super, deze velgen onder de auto!
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er mooi 165-50-15 potenzas omheen draaien ziet er super dik uit op 7j
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ja zoals anderen al zeggen dan heb je totaal geen grip met het koppel wat ik straks heb. De motor word straks tot ongeveer 130pk onder handen genomen. Ik weet niet wat voor een koppel dat met zich mee brengt maar is dat niet veel te veel voor die smalle banden? Ik had er zelf al mijn twijfels over maar nu anderen het ook al zeggen word mijn twijfel weg genomen. Kwa looks zou ik het direct doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zit trouwens met nog een probleem, ik kan maar niet bedenken waar ik de intercooler moet gaan plaatsen.
Ik heb nagenoeg geen ruimte om er 1 te plaatsen. Ik heb achter de motor nog ruimte maar ja dan warmt de uitlaat en de turbo de intercooler op en dat lijkt me ook niet echt handig. Ik zou naast het motorblok boven op de motorsteun aan de bijrijder zijde een intercooler van 40x12cm die is dus niet echt groot. Hij zal wel volstaan maar waar vind je zo'n intercooler?
|
||||
|
||||
![]() Ik zie dat deze persoon een aantal kleinere maten intercoolers aanbiedt. Exacte maten staan er niet bij, daarvoor zou je ff contact met hem moeten opnemen.
http://www.tweedehands.nl/auto-onde...c-62486677.html |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel een intercooler voor je liggen in ongeveer die maten.
lijkt op dit model http://www.google.nl/imgres?imgurl=...iw=1440&bih=785 hij is helemaal nieuw, komt rechtstreeks van audi in Duitsland, maat van me werkt daar als ingenieur en doet niets anders als intercoolers ontwerpen. Als je interesse hebt, stuur me een pb, dan zal ik de maat voor je nakijken.
|
||||
|
||||
![]() oh nice die velgen, ben aant denken om ook turbo's te halen in de zomer.
ps zijn dat die vd link? gr Joy
|
||||
|
||||
![]() Mensen bedankt voor de ideeen maar zelfs de 40x12 gaat nog niet passen.
Ik heb hier een aantal foto's zodat jullie een idee hebben. Allereerst links van de motor. ![]() Hier de rechterkant maar dit is niet de ideale plek omdat hier te veel leidingen zitten en ik dan helemaal om de motor heen moet om de boel aan te sluiten. ![]() En hier de onderkant maar door de airco ben ik zoveel plek kwijt dus hier kan ik hem ook niet plaatsen. ![]() Hier even om te laten zien welke ruimte ik heb, de intercooler die er ligt is ongeveer 35x12x6.5cm. ![]() Ik weet het even niet meer ben vanaf vanmorgen al bezig en nog niet iets opgeschoten ![]() Dit is tot nu toe het grootste struikelblok wat ik heb. Nu zie ik wel water intercoolers maar ja die moeten weer een radiator hebben om hem te koelen en daar heb ik dus weer geen ruimte voor ![]() Jammer dat je die Ic's nodig bent anders had ik hem helemaal weg gelaten. De enigste plek waar ik nog een beetje ruimte heb is achter de motor maar hier word de ic lekker opgewarmd door de turbo en de flexibele uitlaat. Iemand nog een idee wat ik zou kunnen proberen? @Joy Goessens: dit zijn inderdaad de velgen van de link die je me stuurde ![]()
|
|||
|
|||
![]() past ie niet voor de radiator?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies daar dacht ik ook meteen aan, dus in het front. Daar heb ik de mijne namelijk ook zitten, ik weet alleen niet of daar bij een mk1 net zo veel ruimte is als bij een mk2 ![]()
|
|||
|
|||
![]() als je nu een watergekoelde ic pakt? klein en heel compact. je kan ook wel zonder intercooler rijden hoor das geen probleem enkel gaat je vermogen wel achteruit.
|
|
||||
|
||||
![]() Was het maar zo dat gaat niet passen.
Dan komt de radiateur voor de motor tegen de oliefilterbehuizing aan. Wat is eigenlijk de kleinste intercooler die op de markt te krijgen is? Voor de wijsneuzen onder ons ik bedoel wel voor een auto ![]()
|
|||
|
|||
![]() 1 laten maken? op maat. dan kun je hem maken zoals je zelf het beste uitkom, inzwolle zit een turk die doet niks anders als radiateuren maken en intercoolers voor weinig geld.
|
|
|||
|
|||
![]() of je ruitensproeier tank verplaatsen dan heb je heel wat meer ruimte.
|